Zwanger en toch ongesteld?

Hoi meiden,

Ik moet dit even kwijt hoor.....

Ik ben  eind  maart gestopt met de pil en eerlijk gezegd hebben we hét nog niet gedaan omdat we niet zo gek op condooms zijn en ik wil even gestopt zijn met de pil voordat ik zwanger raak.... Maar heel gek ik voel me zwanger.... en zo voelde ik me vorrige maand ook al???? En toen stopte dat gevoel eigenlijk, dus dacht ik het zal wel niet, want ik was aan de pil, dus geen test gedaan. Nu voel ik lichtjes krampjes in mijn buik en schaamstreek en ik moet einde van de maand pas ongesteld worden hoor!
Eind april ben ik wel gewoon ongesteld geweest, Dit voelt heel raar zeg en ik krijg er zelfs kriebeltjes bij van geluk alsof ik zwanger ben...? Schijnzwanger net als bij poesjes?? hahahah

Wat zou het zijn? En is iemand van jullie zwanger en ongesteld tegelijk geweest?
Nou ik ga lekker slapen, ik ben moe! hahaha

Liefs Kim

hoi kim,

ik heb al meerdere verhalen gehoord van vrouwen die nog 1 tot 3 keer ongesteld zijn geweest en toch zwanger, dus het kan wel.
was het een gewone o.g. of maar heel kort want dan kan het ook een innestelingsbloeding zijn geweest.

toen ik zwanger was van elounda was mijn laatste o.g. ook heel kort ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik toen wel al zwanger was. volgens de bereking van de vk niet, maar elounda is met 38 weken geboren en helemaal op gewicht en een redelijke lengte, dus blijf ik erbij dat ik toch al eerder zwanger was toen en dat ze dus optijd geboren is.

maar ja ik wil je natuurlijk niet onnodig blij maken hihi. ik zou zeggen wacht het gewoon even tot eind van de maand af en kijk hoe je je in de tussentijd voelt.

succes
groetjes linda

Hoi Linda en andere meiden,

Het was wel volgensmij een gewone o.g. een dag hefig en daarna weinig....
Ik was ook gewoon aan de pil hoor.... Toch 1% kans dat je met pil zwanger kan raken?
Het zou dan in januari gebeurd moeten zijn... Misschien toch maar een test halen?
Het kan ook wel gezonde zenuwen zijn omdat we binnenkort aan een 2e gaan beginnen... Je weet nu hoe een goede zwangerschap voelt misschien wil ik dat wel voelen? Ik weet het ook niet hoor, heel vreemd dit. Maar de kriebels van geluk de vlinders fladderen door mijn hele lijf!!!     Ik schaam me wel een beetje, zometeen is er niks aan de hand, sorry hoor....

Liefs Kim

Hoi hoi,
Ik heb dit ook een keer gehad, november vorig jaar.
Ik moest ongesteld worden, maar had gevoelige borsten, en misselijke en meer zwangerschapskwaaltjes.
Werd na 2 dagen overtijd gewoon ongesteld, maar voelde me enorm genept door mij   eigen lichaam....
Ik denk dat het allemaal om hormonen draait.Of je nou ongesteld moet worden of net zwanger bent, hormonen regelen alles in een vrouwenlichaam en kunnen je ook een verkeert signaal geven.
Groetjes Roos.

Mijn oma was gewoon normaal ongesteld tijdens de zwangerschappen, hierdoor wist zij vaak pas met een maand of 4/5 dat ze zwanger was, aangezien ze er vroeger niet zo de middelen hadden als echo's, zwangerschapstesten etc.
zij voelde zich opgeblazen en ging met deze klachten naar de huisarts die er dan achterkwam.
de eerste (mn pa) werd met 7 maand geboren en is ze dus heel kort 'zwanger' geweest en mn oom 9 jaar later werd met 8 maand geboren dus is ze toen ook kort 'zwanger' geweest.
Dus het kan... zou zelf effe langs de huisarts ermee gaan, i.p.v thuis een test doen.
Dan weet je het toch zeker.

liefs marina

Hoi Kim,

Wat spannend!
De kans dat je nu zwanger bent is heel klein, maar wel degelijk aanwezig.
Al zouden je klachten goed bij een zwangerschap kunnen horen, het zou ook een ontrekking aan hormonen kunnen zijn.

Ik zou je aanraden om een test te doen, dan weet je het vrijwel zeker. mocht die negatief zijn, zou ik eerst je ongesteldheid afwachten en als die niet komt, dan zou ik even contact opnemen met de huisarts.

Succes en tot zaterdag!

Liefs Monica

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Mij lijkt het verschikkelijk om pas aan het einde van de zwagerschap erachter te komen dat je zwanger bent... Je mist zo'n hoop....

Maarrrrr ik heb gister toch maar een test gedaan en die was negatief..... Dus waar dat gevoel (die ik nog steeds heb) vandaan komt????? Gezonde zenuwen voor morgen?? hahaha

Ik schaam me best een beetje maar gelukkig kon ik mijn gevoel wel even kwijt hier!  
We hebben de smaak te pakken, dus we gaan meteen voor een 2e!!! Jippie

Liefs Kim

Terug
Bovenaan