Zwanger en twijfel

<p>Hee lieve aanstaande mama’s</p><p>ik zit ergens mee en weet niet hoe ik dit moet vertellen , ik en mijn vriend zijn in augustus uit elkaar gegaan, en in september weer bij elkaar gekomen in augustus is er een avondje met iemand anders iets gebeurd, 1 september heb ik mijn periode gehad, en ik kwam 16 oktober er achter dat ik zwanger ben,?ik ben helemaal blij helemaal omdat het spontaan is gekomen terwijl en bij mij vrijwel onmogelijk was, alleen lees ik overal dat je zwanger kan zijn terwijl je ongesteld bent, ik denk niet dat het zo kan zijn , maar twijfel nu echt heel erg volgens de verloskundige zou ik precies vandaag 14 weken en 1 dag zwanger zijn,  dat zou dan toch echt van mijn vriend zijn , ik weet het allemaal niet zo goed meer en als ik dingen op internet lees word ik alleen maar gekker, kan iemand mij gerust stellen ,</p><p>alvast heel er bedankt </p>

Als jij in augustus seks met een ander hebt gehad en daarna nog ongesteld bent geweest, kan het eigenlijk onmogelijk van die ander zijn

Ja dat denk ik dus ook maar las allemaal verhalen dat vrouwen ongesteld waren geworden terwijl ze zwanger waren, dus vandaar de twijfel , maar als ik terug tel nu 14 weken dan is het indd in september gebeurd , maar omdat mijn cyclus onregelmatig is eeet ik het dus niet zeker ,

Ik wil je zeker niet nog onzekerder maken maar ik heb aan het begin van mijn zwangerschap best een heftige innestbloeding gehad. Ik wist toen dat ik zwanger was maar ik zei toen ook ik snap dat mensen het kunnen verwarren met een menstruatie.
Ik zou toch wel uitgaan van de termijn van de VK en dan terug rekenen en kijken met welke menstruatie dat overeen zou moeten komen.
En als je het echt niet los kan laten toch een vaderschapstest doen.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes met deze lastige situatie. Hoop dat je antwoord en rust vindt!

Ja hoor, geen zorgen! Als je vandaag 14 weken en een dag zwanger bent, ben je rond 17/18 september zwanger geworden. Dus je menstruatie op 1 september was een echte menstruatie en je bent zeker niet in augustus zwanger geworden. Hopelijk kan je snel genieten! 

Idd wat Tesssa zegt!! 14 weken komt helemaal goed overeen met de menstruatie van 1 september!

Ik ben nu 13 weken zwanger en m'n laatste menstruatie op 12 september gehad, dus dat komt aardig overeen. Je bent na je menstruatie in september zwanger geraakt, net als ik! Geen zorgen :)

Terug
Bovenaan