<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik ben was klein jaartje met mijn vriend samen, tot ik erachter kwam dat ik door mijn spiraaltje zwanger ben geworden, de eerste reactie van mijn vriend was: abortus en dat hij er niks mee te maken wilde hebben. Ik ben zelf 21 en hij is 23 we wonen beide nog thuis. En ik heb duidelijk gemaakt dat ik voor het kindje ga met of zonder hem..</p><p>Uiteindelijk is hij wat bijgedraait en zouden voor een huis gaan sparen en wilde hij het toch samen doen maar toch wisselt die gedachte telkens, tot van de week dat hij toch de knoop heeft doorgehakt dat hij samen niet verder wil omdat hij het gevoel tussen ons is kwijtgeraakt door de stress van de baby houden. ( inmiddels is het zo dat hij nu wel de vaderrol wil invullen maar geen relatie wilt)</p><p>Ook was een reden dat zijn ouders liever niet hebben dat wij een relatie hebben omdat ze ons te verschillend vinden en hij wil dat zijn vriendin en zijn ouders goed door een deur kunnen. De ouders hebben vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ze het kind niet willen maar dat ze nu uiteindelijk wel mee willen helpen. </p><p>Ik weet alleen niet zo goed met de situatie moet omgaan omdat er niks met onze relatie was tot de baby en vind het erg lastig dat de schoonouders er zo tussen zitten en dat hij dit heeft toegestaan.. wil erg graag een toekomst met hem maar weet niet hoe we hieruit moeten komen zelf zegt hij dat de liefde op is.</p><p>Ik zoek wat steun en antwoorden hoe ik met deze situatie moet omgaan..</p>