zwanger en uitgaan

A

Anoniem

Guest
Ik wil 10 april nog naar een concert, in een discotheek is het. Ik ben dan 21 weken zwanger. Ik heb al veel opgezocht over uitgaan en volgens mij kan het niet kwaad. Ik drink sowieso niet, en zal niet naast de boxen gaan staan natuurlijk.
En dan sta ik maar 1 avondje in de rook. ik wil een leuke avond hebben. 1 x ertussen uit. zijn er nog meer die uitgaan? of is het slecht idee?
groetjes diana

hoi

waarom niet, is toch leuk een avond weg,kan geen kwaad verder hoor het is alleen of je het vol kunt houden met staan of heb je zitplaatsen?en op tijd een luchtje scheppen als je het te benauwd word.Veel plezier   he bij het concert ,van wie is het? groeten wendy

Hoi,
Goh, daar heb ik zelfs nooit over nagedacht bij alletwee mijn zwangerschappen, maar gewoon gedaan! Zolang je jezelf er maar goed bij voelt.
Groetjes Sil

Zo lang je er zelf geen moeite mee hebt, wat let je.... (tenzij je van plan bent om alcohol / sigaretten of drugs te gaan gebruiken, maar daar ga ik niet van uit).
Veel plezier. Groetjes, Yoeke

Het kan gewoon. Geniet er lekker van want nu kan het nog...Geloof me als de kleine er is, wil je de eerst komen de weken echt niet

Gewoon gaan. Als jij je goed voelt, merkt je kindje dat ook. Ik ben naar feestje met harde muziek geweest toen ik 28 weken zwanger was en naar concert van marco borsato toen ik 33 weken zwanger was. En onze zoon is heel gezond en wel!! Over dat het slecht is voor het gehoor van je kindje hoor je zulke verschillende dingen, ik geloof er niet in.
Stap ze!!
Groetjes, mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap

bedankt voor jullie reacties! Ik weet nog niet of ik ga, wil wel heel graag, maar ik ben niet uitgenodigd door mn schoonouders en mn vriend, omdat ze dus denken dat de muziek kwaad kan voor de baby.
Ben hier boos om geweest omdat ik zelf wel beslis of ik wel of niet ga, en het kan dus echt geen kwaad. Inmiddels weet mn vriend nu ook dat het geen kwaad kan, maar ik ben dus nog steeds niet gevraagd. erg jammer.
liefs diana

Terug
Bovenaan