Zwanger en uitgaan...

Hallo meiden,

Op zich heb ik weinig behoefte om uit te gaan nu ik zichtbaar zwanger ben maar soms kriebelt het toch...

Zoals vanavond: er is een haloween-party in de discotheek vanavond en vroeg mijn man of ik mee wilde............

Aan de ene kant, waarom niet? Gezellig toch?

Aan de andere kant heb ik er een dubbel gevoel bij. Ik heb een beste buik, kan niet drinken en dan sta je daar in de herrie tussen de dronken mensen waarvan voornamelijk heel jonge mensen.....(vanaf 18 jr). Het kindje kan al horen en voor hetzelfde geld kom je tussen een vechtpartij te staan........

Het voelt aan de ene kant niet meer passend op dit moment.........

Een kroeg voelt al weer iets anders maar een discotheek?

Wat is jullie idee hierover? Gaan jullie wel of ook niet? Ben ik me nou aan het aanstellen?

Liefs
 
Hay meiden,

Afgezien van wat anderen doen...............ik ben thuis gebleven...............het voelde een beetje aso ergens............

Ik heb wel respect voor meiden die het gewoon wel doen als ze het leuk vinden.......dat dat even duidelijk is....

Liefs me
 
Ik had vorige week een bedrijfsfeest. Toen de DJ begon schopte er snoeihard een kind in mijn buik en werd mijn buik keihard. Ik ben dus afgedropen...

het is niet dat ik geen zin heb, maar de muziek trok de baby kennelijk echt niet.
 
heb bij de vorige 2 al ervaring opgedaan, met bedrijfsfeestjes en bruiloften. Geen s6, want de kleintjes, waren zo onrustig, zodat ik niet kon genieten, dus deze ronde sla ik het over, of blijf maar heel even!

En dan nog maar niet te spreken over oud en nieuw, haha!

Liefs Kirsten
 
Heel af en toe ga ik naar een kroeg en gister naar een tiroler avond maar was allemaal niet zo druk.
Met mijn bekken kan ik toch niet meer zo vaak maar naar een drukke discotheek zou ik ook niet gaan.
En als ik naar een kroeg ga is dat niet op zaterdag maar op vrijdag dan is het ook niet zo druk.

Maar iedereen moet het zelf weten, soms moet ik gewoon heel even thuis weg en tussen de mensen zijn.
Zolang je er niet goed bij voelt niet doen
 
Ik was een echte kroegtijger...ging elke week wel stappen. Nu ga ik meestal zaterdagmiddag voor een paar uurtjes. Lekker barhangen en kletsen, ik druipen meestal af als de mensen dronken worden. Bijna al mijn vrienden zitten zaterdagmiddag daar, dus ik vind het wel heel gezellig. S' avonds vind ik nix aan, maar dat houdt wel in dat ik manlief veel moet missen dan, die stapt er nog flink op los...niet altijd even gezellig maar ik begrijp dat hij er nu nog even flink van wil genieten.
 
Sinds de komst van de oudste ben ik eigenlijk niet meer in de kroeg te vinden. Ik kan sowieso niet meer tegen de herrie en al die mensen om me heen, daar word ik helemaal kriegelig van. Laat mij maar lekker op de bank liggen, onder een dekentje, met een kopje thee en iets leuks op de tv. En afgezien daarvan, al zou ik het graag willen, het lukt me momenteel toch niet meer....
 
Ik ga altijd na het voetballen, maar heb vandaag ook maar besloten dat het de laatste wedstrijd was. Aangezien de kleine meid net zo fanatiek reageert als haar moeder is het niet verstandig meer. Ben ook kapot na zo'n wedstrijd. Dus ma lekker op tv kijken. haha
 
Terug
Bovenaan