Zwanger en uitgerekend in Juli 2016

Beste aanstaande mama's,

Zijn er nog meer moeders in juli uitgerekend? Dus waarschijnlijk pas net positief getest? Het zou mij leuk lijken met jullie te buurten op het forum.

Mij naam is Alice ben 28 jaar oud en heb al een dochter van 4. Ben nu net zwanger van mijn 2de kindje heb woensdag positief getest. Mijn eerste dochter komt uit een andere relatie. Nu ben ik al 3 jaar met mijn huidige vriend en verwachten zijn eerste kindje en mijn 2de kindje. Iedereen die het leuk vind kan aansluiten.

Een fijne zwangerschap en hoop dat we met een leuke groep kunnen gaan buurten.

xxxAlice
 
Hoi Alice,

Allereerst gefeliciteerd!

Er is al een zwanger en uitgerekend in juli topic, dus misschien is het leuker om je daar bij aan te sluiten en gezellig mee te kletsen.

Groetjes
 
Hoi Alice,

hier ook uitgerekend op 1 juli 2016. Best wel weer spannend voor mij is het immers alweer bijna 8 jaar geleden. Ben nu 37 heb uit een eerdere relatie een zoon van 10 en een dochter van 7. Nu zwanger van een tweeling😃 was wel even schrikken want mijn vriend heeft al drie kids uit een vorige relatie 12, 8 en 6 en eentje van onszelf leek ons mooi..... Afgelopen woensdag twee kloppende hartjes gezien. Uiteraard is het wennen en erg spannend. Ben benieuwd of er meerdere zwanger zijn van een tweeling.



alice nog van harte met je zwangerschap.

liefs conchi
 
Uitgerekend op 3 juli van de eerste.

als er dames dir behoefte hebben om lekker te praten over de zwangerschap is er een speciale groep op Facebook. Zoek op "Mama's juli en augustus 2016"



 
Terug
Bovenaan