Zwanger en uitgerekend in juni 2016

A

Anoniem

Guest
Lang getwijfeld of ik het wel het internet op wil gooien, maar wil het toch delen.

Mijn man en ik waren sinds vorig jaar september bezig om zwanger te raken en elke maand kwam toch helaas mijn menstruatie.  En omdat ik in het verleden al een eileider heb moeten laten verwijderen, besloot ik om na 8 maanden proberen, bij de huisarts aan de bel te trekken (nadat ik 8 dagen lang een beetje bruinverlies had). Hij stuurde me door naar een fertiliteitsarts en een kijkoperatie volgde. Gelukkig was er niets beschadigd en is mijn ene overgebleven eileider door gespoten zodat er weer wat meer kans was op een zwangerschap.
De eerste IUI volgde en ik durfde er niet echt op de hopen dat de eerste poging ook daadwerkelijk raak zou zijn. Maar het  bleek wel raak en we zijn nu ruim 6 weken zwanger. Al  blijf ik het raar vinden dat je al 6 weken zwanger bent, omdat de eerste paar weken niet tellen omdat je dat berekent vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie. Maar goed :)

Ik vind het allemaal best wel spannend, maar ook heel mooi. Dat er iets in je buik groeit. Ik durf het nog steeds niet helemaal te geloven, al zeggen de testen keer op keer heel duidelijk dat ik zwanger ben.
Over een week krijgen we onze eerste echo. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn. Groeien er 1 of 2 kindjes in mijn buik? Want er waren namelijk 2 goede eitjes zichtbaar bij de echo voor ik een spuit Pregnyl moest zetten om de eisprong op gang te brengen.

Zijn er nog meer mensen die IUI hebben ondergaan en zwager zijn geraakt?
En zijn er nog meer mensen die in juni 2016 uitgerekend zijn?
 
Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het toch nog 'snel' raak was.

Er is al een forum voor juni 2016 kindjes en daar is het al lekker druk dus van harte uitgenodigd!

Groetjes, MamaCee
 
Terug
Bovenaan