Zwanger en uitgerekend in Oktober 2015

Hey dames,

Ik ben op het moment 18 weken zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje is 8 jaar. Ik ben 40 en had niet meer verwacht zwanger te worden, aangezien het al jaren mogelijk was!!! We waren zelfs al een beetje bezig met verdere stappen ondernemen, omdat ik me anders te oud vond!! En begin Februari kwam ik er achter dat ik zwanger wat!! Toch nog wel even omschakelen, vooral omdat we er totaal niet meer op gerekend hadden, maar oh zo super welkom en blij!! Vooral ons zoontje van 8 sprong een gat in de lucht, want hij wil zo graag een zusje of broertje!!

ik ben benieuwd naar jullie verhalen en het lijkt met leuk dat we ervaringen en dergelijk kunnen uitwisselen omdat we dat ongeveer gelijk lopen in onze zwangerschap. Dus ben je zwanger en uitgerekend in Oktober 2015 kom gezellig hier kletsen!!

Groetjes,
Suus

 
Ook ik ben in Oktober uitgerekend, de 15e om precies te zijn :)
Over 2 weken hebben we de 20 weken echo, toch wel spannend!

Zelf ben ik 27 en was onze zwangerschap niet echt gepland maar wel heel erg welkom!
Vorige week sleutel van ons huisje gehad en inmiddels ook al helemaal over, heerlijk!
 
hoi hoi,

ik ben zwanger van ons 4e kindje, het oudste meisje is bijna 8 dan een meisje van 6 erna komt een zoon van net 1 en op 3 oktober verwachten (of iets eerder of later ;) ) we dus ons 4e wondertje.
ik ben 30 jaar.
afgelopen woensdag hebben we onze 20 weken echo gehad gelukkig zag alles er goed uit. het blijft voor ons een verrassing tot de geboorte wat het is dus nog ff geduld ;)

groetejes Arinda
 
Hi! Ik ben 33 en zwanger van ons 2e kindje. Ik ben op 13 oktober uitgerekend. Volgende week woensdag hebben we de 20weken echo. Ik vind het erg spannend. Spannender dan bij de eerste. Ik denk omdat ik nu pas echt weet wat een kostbaar bezit het hebben van een kind is, en hoe kwetsbaar een kind is. Ik hoop dat ons kindje gezond is. En natuurlijk zijn we ook heel nieuwsgierig naar het geslacht. Om ons heen wordt er aardig over gespeculeerd ;)
 
hoi, 



ik ben 28 en zwanger van onze eerste kindje..😃

12 oktober ben ik uitgerekend. We krijgen een jongetje waar we super blij mee zijn vooral me partner kan die straks aan de zijlijn van een voetbalveld staan 😂😂

het had ons niet uitgemaakt wat het zou worden als het maar gezond is ook al vind ik de kleur rosé ook wel erg leuk 😍 wie weet komt er nog een tweede 😜
 
Terug
Bovenaan