Zwanger en vaginale schimmel

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Ik heb denk ik vaginale schimmel.. grr mijn schaamlippen jeuken. Echt zo vervelend. Nu heb ik canesten skin en daktarin in huis. Ook heb ik nog vaginale capsules maar ik denk dat deze niet helpen omdat t echt aan de buiten kant is. </p><p>Iemand ervaring hiermee? Dankjewel </p>

Ik heb het een aantal weken geleden ook gehad. Eerst zo'n canesten tablet gekregen maar dat hielp niet voor de buitenkant. Daarna nog een creme gekregen, miconazolnitraat. Hielp heel goed!

Hoi hoi,
Misschien toch even aan dokter vragen wat je beste kan gebruiken,ik kamp zelf ook met schimmelinfectie gisteren zo eitje gebruikt hopelijk blijft het nu een tijdje weg.. eene vrouw schijnt er ook gevoeliger voor te zijn dan de ander.

groetjes

Heyy ik heb er zelf ook veel last van. Heb van alles geprobeerd maar blijft helaas terug komen. Wat ik af en toe doe is in bad met een pondje zeezout. Je kunt ook ff typen bij google: “vaginale schimmel oma weet raad” daar staan ook veel tips op. Bij mij werkeb creme’s en tabletjes vaak niet.

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de canesten gebruikt. T helpt wel maar brand even. Pff wat vervelend zeg. Ik ben er ook wat gevoeliger voor. 

Terug
Bovenaan