Zwanger en vakantie plannen.

Hallo,

Ik ben nu net 6/7 weken zwanger.

In december moet ik mijn zomer vakantie planning door geven.

Ik wil mijn vakantie plannen na mijn zwangerschapsverlof. Mijn teamleider weet nog niks van mijn zwangerschap.

Hoe zouden jullie dit aanpakken ?

Hi! Dan ben je dus eind juli uitgerekend? Dan is je zomervakantie in ieder geval geregeld vanaf begin juli tot eind september ;-)

Het ligt er een beetje aan hoe alles werkt binnen jullie bedrijf, je relatie met je teamleider en hoe gangbaar het is om je vakantie wat later door te geven. Vervelende is dat je ook niet precies weet wanneer je vakantie wilt, want je weet ook niet wanneer je verlof afgelopen is.

Ikzelf zou open kaart spelen en mijn teamleider is vertrouwen nemen over mijn zwangerschap. Maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk hoe jullie relatie is.

Anna

Hallo anna,

Bedankt voor je reactie.

Is het niet raar om te teamleidster het al vast te vertellen? terwijl niemand uit mijn omgeving het nog weet

Hoi hoi,

ik heb het mijn manager ook verteld. Ook verteld dat ik zelf nog niks weet maar tot nu toe geen aanwijzing heb dat het anders gaat.

en anders zou ik gewoon je vakantie zo plannen hoe het uit komt. Ik moet ook vakantieplanning deze maand nog inleveren. Ik heb zelf zaterdag echo en weet dan ook wat meer.

En als je wel vakantie hebt gepland en dat wordt verlof is geen ramp volgens mij. Dan blijven vakantiedagen staan

Terug
Bovenaan