Zwanger en verkouden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die zwanger zijn en verkouden. Zo ja wat nemen jullie tegen de keelpijn. Ik durf namelijk niet veel te nemen behalve gewone keel zuurtjes en drop.

Groetjes Ramona

Misschien even de ha bellen of langs de apotheek gaan om te vragen wat je allemaal mag gebruiken.Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap heel veel verkouden geweest, maar dit was meer neusverkouden, ik had geen keelpijn.

Ben vooral neusverkouden en gebruik zoutoplossingneusspray. Voor de keel heb ik kruidendrankje die wel mag.

Als ik er veel last van heb dan neem ik ook rustig paracetamol hoor die mag je ook gewoon hebben.

Beterschap!!

xx

Bedankt voor jllie berichtje, ik zal morgen eens kijken om de huisarts te bellen, om te vragen of die mij wat voor kan scrijven wat ik wel mag. Maar ik zie dat strepsil mag en die neem ik normaal ook als ik verkouden ben, die mogen ook met de rest van mijn medicijnen.

Opzich mag je nog veel. Ik heb aan hele begin van mijn zwangerschap ook nog aan de ibrofen zakjes gezeten voor mijn verstandskies.

Kaloba!!! 2/3 daagjes en alles is over. Heb het nog niet hoeven gebruiken nu ik zwanger ben, dus dat zou ik nog ff checken!

Goeie tips dames! deze a.s. mama zit ook met een verstopte en droge neus!!!

Terug
Bovenaan