Zwanger en verkouden

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die zwanger zijn en verkouden. Zo ja wat nemen jullie tegen de keelpijn. Ik durf namelijk niet veel te nemen behalve gewone keel zuurtjes en drop.

Groetjes Ramona

Hoi,

Ik lees toevallig je berichtje. Ik ben van het maart forum.
Maar ik ben meerdere keren verkouden geweest..helaas kan je er niets tegen doen. Echte keelpastilles mag je ervoor niet nemen. Alleen drop en gewone zuurtjes idd.. Het is heel vervelend.

Probeer zoveel mogelijk te drinken. Veel thee (kamille werkt verzachtend) met honing. Daarnaast veel vitamine c nemen..extra hoge dosis..ik nam minimaal 1000 mg per dag, soms wel meer (is voorgeschreven..kan ook geen kwaad...wat je teveel hebt plas je uit).

Uitzieken is de enige remedie....balen hè?
Sterkte! Veel rust nemen!

Liefs!

Hoi,

Bedankt voor je berichtje.
Aan de thee met honing zit ik ook al, dus dan moet ik maar even geduld hebben. Hoop dat het snel over is want als ik nu naar buiten ga en die wind op mijn keel slaat doet echt zo pijn. Geukkig doet mijn vriend nu vaker de honden als normaal, want normaal doe ik ze 3 keer en hij 1 keer en nu 2 om 2 hij moet tenslotte ook gewoon werken.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook heel veel pijn in de keel en ij hoorde een tip die ik moeilijk kon geloven.... Veel spa rood drinken en binnen 2 dagen er zo goed vanaf.... Succes! Het helpt echt!

Ik hoop dat je er gauw van af bent ! Het is zo vervelend.. en zeker met deze kou ja !!! Ik ken het wat de honden betreft ;)
Pak jezelf goed in als je naar buiten gaat !

Sterkte !

Je hebt van die zuigtabletten met vitamine C. Daar zit verder niets in wat kwaad kan, en het verlicht wel iets. Ik koop ze hier bij de tuinen. De etos heeft ze ook. Dit merk bedoel ik: http://www.pharmanord.nl/contentServlet/bio_c_vitamine.htm

Echinaforce mag je ook gewoon nemen. (Heb je ook met extra vitamine C)

Zo ben net bij de apotheek geweest en heb weer een redelijk voorraad aan spullen. Een zoutoplossing voor mijn neus, Hibitane voor mijn keel en paracetemol indien nodig. Hopelijk gaat het hiermee snel over. Nu lekker lang uit op de bank en genieten van mijn manderijnen en vanavond lekker een kippensoep. Moet toch goed komen ;-)

Terug
Bovenaan