Zwanger en verkoudheid

<p>Beste forum lezers.</p><p>Snotneus, kriebelhoest, warm / koud hebben en je gewoon hartstikke beroerd voelen. Herkenbaar? </p><p>Welke wondermiddelen hebben jullie gebruikt tijdens je zwangerschap. Heel veel spullen die ik thuis heb staan mag ik nu niet gebruiken. </p><p>Iemand tips?</p>

Enkele weken geleden verkouden geweest. Er zijn helaas geen wondermiddel om beter te worden. 
Heb vooral rust genomen, paracetamol gebruikt. Vicks vaporub voor m'n luchtwegen en thee en water gedronken. 
Heb me wel eerder ziek gemeld dan anders, blij toe nu was ik na een dag of 3 weer opgeknapt ipv weken  Blijven kwakkelen. Had wel last van m'n banden na het vele hoesten. 

Een doormidden gesneden ui naast je hoofdkussen als je last hebt van verstopte neus. Verder kan een paracetamol ook geen kwaad. En thee met honing + geduld.
Ik denk bij elke nies nu ook, 'schud ik dat arme kind ook weer wakker'?. Schijnt mee te vallen, maar gaat om het idee. 

Pff ja herkenbaar! Ben al 16 weken verkouden nu! Heel vervelend, ook omdat ik echt gezond eet, genoeg rust neem en er allemaal rekening mee houd maar mijn lichaam zorgt nu beter voor mn kindje dan voor mij. Vette pech

Terug
Bovenaan