Zwanger en vleesbomen (myomen)

<p>Hi mama’s (to be).<br />Eind februari heb ik een echo gehad omdat ze dachten dat ik een bbm had ivm pijn. Dit bleken een aantal vleesbomen te zijn. Wegens Corona konden er toen geen vervolgafspraken komen om te kijken wat we er verder mee moesten/konden doen. <br /><br /></p><p>Ik ben inmiddels bijna 19 weken zwanger en met de 20 weken echo gaan ze nog eens goed naar de vleesbomen kijken. De pijn is er nog maar is wel te doen. Het zijn echt af en toe extreem pijnlijke steken “van binnen” waardoor ik letterlijk door mijn benen zak. <br /><br /></p><p>Zijn er meer dames hier die dit hebben gehad? Tijdens de zwangerschap? Wat hebben ze er bij jullie aan gedaan? </p>
 
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een dikke vleesboom. Ze hebben niks mee gedaan. 
bij de tweede zwangerschap weer 3 kleine stukjes vleesbomen. Ik voelde het vaker bewegen en soms kon ik het boven mijn buik zien. 
eind van de zwangerschap, veel stekend pijn van gehad. Na de bevalling was het niet meer te voelen. 
 
[quote quote=10338371]Bij mijn eerste zwangerschap had ik een dikke vleesboom. Ze hebben niks mee gedaan. bij de tweede zwangerschap weer 3 kleine stukjes vleesbomen. Ik voelde het vaker bewegen en soms kon ik het boven mijn buik zien. eind van de zwangerschap, veel stekend pijn van gehad. Na de bevalling was het niet meer te voelen.[/quote]
Degene die in het ziekenhuis de echo had gedaan was echt ronduit onbeleefd. Zei dat ik écht geen last/pijn ervan kon hebben. De verloskundige heeft nu liever dat ik het uitgebreid laat onderzoeken. Zit me ook ergens niet lekker gezien de pijn.. Ik wacht de 20 weken echo nog maar even af en dan kijk ik wat we er verder mee doen. De gynaecoloog kijkt dan in ieder geval ook al mee. 
 
Terug
Bovenaan