zwanger en vliegen

A

Anoniem

Guest
wie weet er of je mag vliegen als je zwanger bent.

mijn schoonouders hebben vandaag een vakantie geboekt in september naar griekenland.

wij willen heel graag een kind en zijn dus druk bezig om zwanger te worden alleen weet ik niet tot wanneer je dan mag vliegen ik wil echt geen jaar meer wachten met zwanger worden maar wil ook heel graag naar griekenland ben er nog nooit geweest en heb nog nooit gevlogen.

wie weet het antwoord.

liefs desire

Hoi,

Volgens mij mag je tot 32 weken zwangerschap vliegen, maar hangt dat af van de maatschappij waarmee je vliegt.

Als ik jou was zou ik absoluut gewoon de reis boeken. Je bent nu nog niet zwanger toch? Even doem denken, maar voor hetzelfde geld ben je tegen die tijd nog helemaal niet zwanger en dan zou je eventueel je een mooie reis door de neus laten boren. En als je wel zwanger bent tegen die tijd dat zie je dan wel weer. Ik zou in elk geval dan wel een annuleringsverzekering afsluiten, moet je wel even checken of je zou kunnen annuleren vanwege een zwangerschap. En misschien ben je nog niet zoveel weken zwanger tegen die tijd en is er niets aan de hand.

Veel plezier op vakantie en natuurlijk veel succes met zwanger worden.

Liefs Carina

Hoi,

Blijf gewoon de dingen doen die je nu ook doet! Ik probeer al ruim een jaar zwanger te raken...

Al rot genoeg, stel je nu eens voor dat ik al die tijd geen wijntjes zou hebben gedronken, geen tournedos, geen carpaccio... dingen waar ik best dol op ben! Is dan toch alleen maar dubbel zo frustrerend!

Doei doei

Terug
Bovenaan