zwanger en vloeien

Hoi allemaal,

Wij zijn nu al 2,5 jaar bezig voor ons 2e kindje. Omdat het niet wil lukken en ik al 3 miskramen heb gehad, sta ik onder controle bij de Gyn in het ziekenhuis. Ook heb ik het PCO syndroom, dus moeilijk zwanger worden voor mij.    Sinds 17 december ben ik al bruinig aan het vloeien.. Het is niet veel, maar ja, zo lang vloeien is niet altijd goed wordt er gezegd. Ik had maandag naar het ziekenhuis gebeld (sta daar onder controle) omdat ik dus al 3 week aan het vloeien ben en het niet door wil breken. Ik mocht gisteren langskomen en dan zouden ze even een echo maken en kijken hoe het slijm eruit zag.  Dus gisteren  vroeg ze me of ik dus al een test had gedaan. Nee, nog niet gedaan, dus daar een test gedaan en die was gewoon positief!!! Direct een echo gemaakt en volgens de gyn zag het er goed uit. Het vloeien kan best nog wel doorgaan, maar zoals het er nu uitzag was het geen miskraam. Ik ben nu rond 6 week zwanger. Vanmorgen was het vloeien echt rood, maar is ook alweer verdwenen.. Ik maak me daar zo ongerust over. Genieten kan ik echt niet hoor. Ben gewoon zo bang voor weer een miskraam. De laatste miskraam was in sept 2007. Toen was ik 10 week zwanger.

Zijn er nog meer meiden die net als ik ook steeds vloeien..

Liefs Bibi

Ik snap je ongerustheid heel goed, vooral omdat je weet wat het is om een miskraam te krijgen. Die ervaring heb ik niet, maar ik heb wel ervaring met het vloeien.

Ik ben nu 29 weken zwanger van mijn vierde kindje en ik heb zowel bij deze als bij de vorige 3 zwangerschappen gevloeid. Soms helderrood, soms wat bruinig, de ene keer meer dan de andere keer, maar bij alle zwangerschappen heeft dat vloeien af en aan aangehouden tot ongeveer 20/22 weken. Bij de 1e en 2e heb ik er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen, inmiddels weet ik dat het bij mij hoort, hoe vervelend het ook is.

Ik hoop voor je dat het niks betekent en dat je over een week of 34 een gezonde baby in je armen mag houden! Sterkte.

Ik hoop het ook Esme81 dat het allemaal goed mag gaan en dat het vloeien niets betekend en dat ik over 34 week een wolk van een baby in mijn armen heb.

Bibi

Hallo kimarbi, ik herken je probleem. Heb het nl ook en ik maak me ook ongerust, hoop dat alles goed mag blijven gaan. Ik heb op oudjaarsdag postitief getest en heb 12-2 de 1e afspr bij de gyn. Het is niet veel wat ik vloei, soms alleen bij het afvegen en soms een heel klein beetje op inlegkruisje. Bij mn eerste zwangerschap heb ik het ook gehad en dat is allemaal goed gegaan, dus dat hou ik ook maar in gedachten. Bij mn dochter haar zwangerschap stond ik strenger onder controle dan nu, ging toen voor 1e bezoek naar de gyn op de dag van de positieve test en nu pas 12-2 voor het eerst. DIt is een beetje op eigen verzoek hoor, bij de 1e zwangerschap dacht ik dat ik onzeker werd van het gedoe van iedere keer naar de gyn en dat er nog zeer weinig was te zien, maar nu wordt ik onrustig van het feit dat ik geen bevestiging heb dat het goed gaat. ZIt te denken om de afspr in het zh te vervroegen, maar volgens mn moeder hoef ik dat niet te doen. Ik heb verder geen buikpijn klachten oid

Sterkte in de zwangerschap
an1974

Terug
Bovenaan