Zwanger .... en wat is de volgende stap?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik kom hier voorzichtig kijken, vanochtend positief getest in ronde 4!

En toen dacht ik wat nu???

Moet ik naar de huisarts? Of iets anders? Woow ik kan er nog niet helemaal bij, ben supergelukkig en zit hier al bibberend te typen!

Dikke kus

Muizeke

Allereerst gefeliciteerd en welkom op het forum!!!

Je kan de dokter bellen die je doorverwijst naar verloskunde of gewoon zelf verloskunde bellen voor een afspraak.
De eerste afspraak heb je zo rond je 8e of 9e week, hangt van je situatie en woonplaats af! Veel succes!!

Liefs Nika

gefeliciteerd muizeke!
wat leuk nog een februaribaby erbij!

ik ben waarschijnlijk 8 februari uitgerekend.
ik ben erst naar de ha gegaan. daar heb ik informatie gekregen van de verloskundigen hier in de buurt. over 2 weken en 2 dagen heb ik mijn eerste afspraak. ik ben dat 9 weken.

groetjes en geniet ervan!
Carina

Hey muizeke!!

Gefeliciteerd!!!
Wat goed!!
Ik ben echt blij voor jullie.
Geniet lekker van je zwangerschap.
Ik heb toen ik wist dat ik zwanger was de volgende dag de huisarts gebeld vor een afspraak.
Toen is het  balletje gaan rollen, verwijsbrief gyn, afspraak gyn, en inmiddels heb ik volgende week de 2de echo. En tevens combitest.

Heel veel liefs van Noelie

Bedankt meiden voor jullie reacties, ik moet nog echt wennen aan het idee, had het zo snel nog helemaal niet verwacht

ik weet niet meer wie het precies typte (onhandig he dat je niet terug kan lezen hier) maar als alles goed gaat ook hier idd een februari-babytje! (18 feb volgens de website babybrabbel).

Maar ik ga morgen maar eens langs mijn huisarts, bedankt voor de tip!

XXX Muizeke (met haar hoofd in de wolken!)

Hai Muizeke,

Ook ik heb net een test gedaan en die was positief!!!
Ik denk dat ik morgen ook maar de huisarts ga bellen....vind het zoooooooooo spannend allemaal!
Kan het niet geloven!!!

groetjes Anouk

Heej Anouk, jij ook hier? hihihi volgens mij heb ik net een felicitatie gezet onder je berichtje op het zwanger worden prikbord. Idd ontzettend spannend, wij willen het pas vertellen als we over de 12 wkn grens heen zijn, maar zoals ik nu loop te straaaalen hahahaa ik hoop dat mn gezicht me niet verraad. Ik ga dalijk al naar de huisarts, meteen maar even informeren hoe en wat, echt heeeeeeel raar dit maar superwelkom!

xxx Muizeke

Terug
Bovenaan