<p>Hoi dames ik wil even jullie mening vragen, ik ben 38 weken zwanger van mijn eerste kindje ? , en kijk erg uit naar haar komst , maar nu de bevalling steeds dichterbij komt hoor ik elke keer van mijn man dat hij het eng vind en spannend vind natuurlijk zijn deze gevoelens normaal , en ik heb hier ook last van , maar hij vind de verantwoording eng , en drinkt elk weekend vrijdag zaterdag en zondag stevig. Heb al zovaak aan gegeven dat ik eens zou willen dat hij wat minder drinkt met mate gewoon maar hij blijft dit doen. Vandaag is de bom een beetje gebarsten toen hij 8 borrels op had op een gewone normale dinsdag ben helemaal uit mijn slof geschoten en zit te twijfelen of ik dit in de toekomst verder wil. Nu vroeg ik me af of dit normaal is en bij de emoties hoort of dat er misschien meer dames zijn die hier tips voor hebben of ervaring? Ik voel me op dit moment er echt alleen voor staan en krijg af en toe het gevoel dat hij dit misschien achteraf toch niet had gewild of er niet ? klaar voor was. Alvast bedankt xx </p><p> </p>