Zwanger en werken kinderopvang.

Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en werk 4 dagen per week op een babygroep op een kdv. Sinds 2 weken best veel last van lage rugpijn en bekken. Loop ook bij de fysio. Savonds thuis lig ik veel op de bank en vroeg naar bed. Heb vorige week aan mijn bazin aangegeven dat ik klachten heb en niet weet of ik nog tot mijn verlof kan werken. Probeer het wel... hebben meer meiden hier mee te maken en last van? En evt nog tips om het werken aangenamer te maken...

Dat is ontzettend naar idd!
Hier hetzelfde probleem en ik heb via de verloskundige een verklaring gekregen zodat ik halve dagen aan het werk kan! Want anders ga je dr op gegeven moment echt aan onderdoor! Lekker rust nemen en overleg even met je verloskundige

Hallo,

ook ik werk(te) vier dagen op de babygroep op een kinderdagverblijf. Ben woensdag 29 weken en werk sinds deze week nog drie dagen. Het is inderdaad erg pittig. Voel het getil ook erg in mijn bekken savonds. Gelukkig wel lieve collegaatjes die wat extra til en buk werk doen. 
Werk deed totaal niet moeilijk en heeft me voor 25% ziek gemeld. Maak nog wel dagen van 9,5 uur. Ga aankijken Hoelang ik het vol hou. Ga me best doen maar probeer ook echt aan mijn kleine meisje te denken. 
Neem jij straks je kindje ook mee naar je eigen KDV? Ik ga dat wel doen, ook op mijn eigen groep, aangezien we maar 1 babygroep hebben. Ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen. 

We hebben gelukkig op maandag en dinsdag een stagiaire dus dan kan ik wat rystiger aan doen. Ook probeer ik nu elke dag een half uurtje tot uurtje te rusten. Echt even plat liggen. 
Morgen moet ik weer naar de fysio en verloskundige. Even afwachten wat zij zeggen en dan misschien ook 1 dag minder werken. Kijken of dat helpt.
Ik mag de baby niet meenemen naar mijn eigen werk. Is mijn bazin geen voorstander van en we zitten ook heel erg vol. Helaas...

Terug
Bovenaan