Zwanger en zo warm

<p>Ik ben nu 5 weken zwanger en ik heb het zo warm tijdens het slapen, mijn handen en voeten gloeien ervan!</p><p>Wat doen jullie ertegen? </p>

Hahaha zo herkenbaar! Dit had ik ook tijdens mijn zwangerschap. Nou niks hielp bij mij, hield mijn voeten gewoon onder de lakens vandaan. Wat trouwens helemaal tegen je gevoel ingaat want straks hapt de krokodil onder je bed naar je voeten haha! 

Ik heb het juist heel de dag koud en rillerig? ik had zo gehoopt dat ik het warm zou krijgen met m'n zwangerschap want ben echt een koukleum, maar helaas nog niet maar ben ook nog maar 4 weken zwanger 

Zelfde hier mijn temp steeg van 36.7 basaal naar 37.6 in zwangerschap. Wat ik deed (slaap al geheel naakt) is gewoon armen boven de deken en voeten erbuiten. Kreeg het vanzelf in de nacht frisser je went er dan een beetje aan en dan ging het er weer onder tot het weer te warm werd. Kijk evt of je onder minder dikke deken kan slapen of trek kleding uit als je hiermee slaapt

Hormonen hormonen... komt in het laatste trimester ook weer gezellig terug. Ik ben nu 37 weken en ga kapot van de warmte. Snachts alle ramen open en mijn vriend maar kou lijden haha ?

Ohja verschrikkelijk was dat die warmte. Ik wist soms ook niet waar ik t zoeken moest van de warmte. Ik lag op een gegeven moment met van die verkoelende kleden die eigenlijk voor de hond bedoeld zijn. Gekocht bij de action. Die maak je koud in koud water en dan kun je ze op je leggen.  Halverwege de nacht ff opnieuw doen. Werkte perfect. 

Terug
Bovenaan