zwanger!! en zonder iui

hallo lieve meiden,  

Zoals het kopje al verraad.. ik ben zwanger! Dolgelukkig en  toch verrast want zonder medische behandeling. In oktober heb ik de 3e iui behandeling gehad zonder resultaat helaas. Omdat we al een hele tijd bezig zijn (sinds 2005) en nogal een heftig jaartje achter de rug hebben (o.a. miskraam in maart) hadden we besloten om de volgende iui pas in januari te starten.  Om een regelmatige cyclus te houden heb ik wel clomid tabletten geslikt maar geen pregnyl meer gebruikt. Wonderbaarlijk, doe je al jaren je best met allerlei methoden dan lukt het niet maar nu in de 'pauze' wel.
Wat ik wel gedaan heb de laatste weken is homeopathische druppels gebruikt (op advies van een iriscopist) en mijn mannetje tabletten. Onder het mom baadt het niet dan schaadt het ook niet. Weet niet of dit de doorslag heeft gegeven maar goed het resultaat is zowiezo super! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, de vorige  keer was het met 7 weken over. Ik heb gelijk al het zkh gebeld voor een afspraak maar dat kan pas over 3 weken. spannende tijden dus.
Zoals gebruikelijk op het forum strooi ik jullie wat glitters toe... vangen he!
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Liefs, Amber

Hoi Amber,

Gefeliciteerd!!!!!! Wat is dat geweldig zeg!!!!!!! Leuk om weer eens positief nieuws te horen!!! Ik hoop dat alles goed verloopt voor je en dat je straks een gezond klein mensje op de wereld mag zetten. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Veel gestelde vraag, wat voelde je voordat je testte??? Had je al bepaalde tekens?

Geniet ervan, liefs Liv

Hoi Liv,

Ik heb niet echt voortekenen gehad, behalve van een aankomende ongi; rommelende buik en pijnlijke borsten. Zou zondag ongi moeten worden. Omdat die uitbleef en mn borsten steeds erger werden heb ik ondanks de krampen in mn buik gisteren een test gedaan. Het kon dus twee kanten opgaan maar ik dacht na 4 dagen overtijd kan ik er wel een testje aan wagen.. :)
Liefs, Amber

hey meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! super.....

en dat in de ''pauze'' he........

maar als ik het goed lees heb jij dus ook ongiepijn??? dat is dan toch normaal, ik zit in mijn laatste wachtdagen.... en heb ook ongiepijn maar het meeste rugpijn???

het kan idd alle kanten op gaan, maar ik hoop de goede???

geniet van je zwangerschap meid,

tot snel, xxx wendy,

PS en ik heb ook een heleboel glitters opgevangen hoor!!!!!!!!!!!!*********************

Hoi Amber,

Allereerste natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bedankt voor de ********** (glitters) ik hoop dat ze hier gaan werken.
We hebben ook een soort van pauze maand. Vanaf 2006 bezig, vorig jaar september miskraam gehad, sindsdien niks meer (ja cycste waardoor ik pas in november vorig jaar voor het eerst na miskraam weer ongi werd). Hebben nu 4x IUI gehad maar ik heb gevraagd ons door te sturen mede gezien onze leeftijd (ik 36, m'n vriend 44). Aangezien ik pas 5 december intake heb bij een vruchtbaarheidskliniek doen we het deze maand maar even rustig, Heb ook gewoon clomid geslikt (zit nu op dag 8), wel follikelmeting gehad in ziekenhuis om te kijken wanneer eisprong ongeveer is en dan zelf maar aan de slag, dus ik hoop dat die "pauze maand" ons ook geluk zal brengen, we wachten het maar af.

Maar goed, heel fijn om zo'n positief verhaal te horen.

Succes he?

Groejtes Wijstje.

Hoi Amber,

van harte proficiat met je zwangerschap wat zul je blij en opgelucht zijn nu je zwanger bent en ook nog inderdaad in je pauze helemaal geweldig.
Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan hoor!

dikke kus nice

Terug
Bovenaan