zwanger en zoooo beroerd

A

Anoniem

Guest
Dag dames
zo daar ben ik ook weer eens. Heb al 2 keer ene berichtje willen plaatsten, maar ineens weg!!
Ik ben zwanger!! een week of 8, maar ik geniet er niet echt van, want ik ben beroerd!! en niet alleen 's ochtens, nee de hele dag door. Gelukkig was vandaag mijn moeder hier, want ik hing alleen maar boven de wc. De kleine beetje die ik naar binnen krijg waren er ook zo weer uit.
Maar goed, hoop dat het snel beter gaat, want zo vind ik het echt niet leuk!! Vind het ook vervelend voor Vera een moeder die alleen maar op de bank zit en het liefste de hele dag aan het huilen is, ach ja zal wel weer overgaan, maar ik ken het dus niet.
Heb dan ook niet echt hele leuke kerstdagen gehad (ook beroerd) en oud en nieuw zal ook wel niet veel bijzinders worden. Nou ja volgend jaar beter.
Als alles goed is ben ik 14 -8 uitgerekend en Martijn (mijn man) is de 12e jarig. zou toch wel een leuk cadeautje zijn.

Dinsdag naar de VK.

ik ga nu maar weer met een geroosterd broodje op de bank zitten.
liefs daan

Hey daan,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop inderdaad voor je dat je snel van je misselijkheid af bent. Mijn oudste dochter Fenna is vorig jaar op de verjaardag van mijn man geboren. Ik was 13-07-07 uitgerekend maar mevrouw kwam op 26-07-07 op papa's verjaardag mijn man zei dat het het mooiste kado is wat je je maar kan wensen.

Liefs nancy

Hé Daan,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Maar wat klote dat je zóóó elendig ziek en misselijk bent. O, ik zou er ook van moeten huilen hoor! Gelukkig heb je een lieve moeder die je kwam helpen vandaag.
Had je dat bij je eerste zwangerschap helemaal niet?

Sterkte en ik hoop echt dat het snel minder wordt!!!

X Linda

GEFELICITEERD!!!!!!
wat gaaf ja, alleen vervelend dat je zo beroerd bent
hoop voor je dat het snel over is en je je weer goed voelt
nou probeer er   maar wel van te genieten ondanks dat je je beroerd voelt

liefs ilona

Hee gefeliciteerd!!!!!!
weet precies hoe je je voelt... alleen heb ik deze keer (ben ook zwanger!) het geluk dat het vergeleken met de vorige keer aardig meevalt! Toen ik zwanger was van Alice was ik ook de hele dag misselijk en dat valt echt niet mee.
Wil je even sterkte wensen en nog een week of 4/5 te gaan en als het goed is wordt het dan minder hoop ik voor je!

Groetjes Alberdien

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En die misselijkheid heb ik gelukkig niet zo erg gehad als jij, maar het is zo vervelend.
Hopelijk is het snel weer over!

groetjes Maris

Gefeliciteerd!
Ik weet ook precies hoe je je voelt. Heb het ook gehad bij de zwangerschap van mijn dochterje. Alles wat ik at kwam er binnen 10 minuten weer uit en zelfs als ik helemaal leeg was was ik nog misselijk. Gek werd ik ervan! Het heeft bij mij redelijk lang geduurd, tot een week of 16 (sorry, wil je niet de put in praten). Die hele erge misselijkheid heeft een week of 4 geduurd bij mij en daarna werd het gelukkig stukken minder. Het lijkt mij extra zwaar doordat je al een kleine hebt. Voor mij was het toen de eerste dus als ik me niet goed voelde kon ik zo mijn bed in of op de bank hangen. Is toch stukken lastiger als je al een dreumes rond hebt lopen. Ik hoop dat ik het niet krijg bij een evt. 2e zwangerschap, maar ik vrees het ergste.
Heel veel sterkte ermee!

Bedankt voor jullie reacties

@ Boli (linda) bij Vera had ik helemaal nergens  last van in het begin. Alleen een beetje misselijk als mijn suiker te laag was. even wat eten en dan was het weer over.

@AKK en Miek77 Nou da's niet echt bemoedigend, maar ja niets aan te doen. Zal wel were overgaan (hoop ik) Zie er alleen wel heel erg tegenop om over een weekje weer te moeten werken.

Nu eerst maar eens even niets doen, wordt een erg saaie oud en nieuw.
liefs daan

Terug
Bovenaan