ZWANGER, en zooooo moe!

hallo! heb me net voor het eerst aangemeld! weet sinds gister dat ik zwanger ben, heb al een zoontje van 1.5 jaar! volgens de test ben ik 4 of 5 weken zwanger, dus ook nog maar heel kort!
zijn jullie ook al zo ontzettend moe?? kan echt de hele dag wel slapen!!

He Jolanda,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nou die vermoeidheid herken ik hoor! De vermoeidheid in combinatie met het vreselijk koud hebben (ondanks verwarming hoog, dikke trui aan en fleecedekentje over me heen) was ook een van de eerste signalen waardoor ik dacht, zou wel een zwanger kunnen wezen. En ja hoor, inderdaad!

Ga vanavond voor het eerst sinds ik zwanger ben de nachtdienst in. Dus ben benieuwd hoe het dan gaat. Ben dan altijd al moe en koud, dus zal nu wel helemaal erg zijn. Neem wel extra truien mee!

groetjes Marieke

Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom op het forum!
Dat van die moeheid dat ken ik hoor! Pff, zou ook de hele dag wel kunnen slapen.
Soms moet ik me gewoon vooruit slepen, kan me niet herinneren dat ik met mn 1e zwangerschap ook zo moe was. Hopenlijk gaat die moeheid snel over!
Groetjes

hoi,
leuk, al die reacties!!
ik kan me juist niet herinneren dat ik in mn vorige zwangerschap ook zo moe was!
heb ook wel steeds buikpijn, en pijn in mn onderrug.
wel leuk hoor, dat je zo in contact kom met anderen die even ver zijn als jezelf!!
jullie ook allemaal gefeliciteerd!!!

Hey hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, en ook ik lig als het kan 's avonds om 20.30 op bed!Dus ja, die vermoeidheid herken ik!!!!
Bij mijn eerste heb ik dit helemaal niet gehad!!!

xxx anies

ja, heel herkenbaar! Vooral dat kouwelijke is zo gek, bij mijn vorige zwangerschap zat ik hartje zomer onder n dekentje te rillen.
En het is niet alleen moe, ik ben ook gewoon slaperig en gaperig. Ik denk altijd maar dat het komt doordat alle veranderingen je lichaam zo veel energie kosten.....

hoi hoi,

Bij de tweede sliep ik 20 uur van de 24 uur tot de 16 weken. Daarna sliep ik elke dag 's middags 2 uur. Ikheb hiermee ook in de kinderen gestaan.
Nu ben ik zwanger van de derde en toevallig was ik al uit de running bij mijn werk omdat ik CVS heb (chronisch vermoeidheid syndroom) Maar dat uit zijn blijkbaar meer tijdens zwangerschap en stress. Maar ja je weet daardoor wel dat de zwangerschap goed gaat anders ben je ook niet zo moe.

Succes en rust ook gewoon als het kan. Ga slapen samen met de kindje, Doe ik ook dat scheelt al veel.

Groetjes E

Dag dames,

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb afgelopen woensdag positief getest en vandaag na het werk  sloeg de vermoeidheid toe. Ik heb het gevoel alsof ik een pak slaag heb gehad.

Ik ga dan zo ook naar bed maar wou nog even reageren.

Dit is ook mijn 2e zwangerschap, ik heb een zoontje van bijna 3. ik was ook vergetenhoe moe je kunt zijn.

groetjes mamajb

Terug
Bovenaan