zwanger?? endometriose

Hoi meiden,

Ik zal me ff voorstellen..

Ik ben 24 jaar (over 1 maand al 25!!ramp haha), ben pas verhuisd samen met mijn vriend en we gaan 2 juni trouwen.

Maar we zijn nu 6 mnd bezig alleen is er toen ik 19 was endometriose bij me vast gesteld, werd behandeld en kreeg jaren de prikpil en sinds vorig jaar juni gestopt en kreeg mijn eerste ongi in oktober.
Nou voel ik mijn eisprong iedere maand en de gyn had het ook al gecontrolleerd in mijn bloed en dat was ok.
Maar nou bleek dat mijn vriend's zaad niet helemaal in orde is, geen ramp maar dat maakt de kans NOG kleiner. Over 2 mnd moet hij weer inleveren want het kan ook een momentopname zijn.

Maar nou moet ik zit weekend ongi worden maar heb een vermoeden dat ik zwanger ben!!!
Ik heb last van:
- gevoelige linker borst
- een soort van bandenpijn? in mijn onderbuik
- misselijkheid de hele dag

Nou heb ik dit al een keer eerder meegemaakt en we waren er echt van overtuigd dat ik zwanger was, maar kreeg ineens op een zondag hevige pijnen en begon te bloeden, de pijnen waren zo erg dat ik bijna flauw viel en naar de eerste hulp ben gegaan.
Raar ik was ook 2 dgn ongi.....

Wie herkent dit??
Wat zijn de meest voorkomende symtomen als je zwanger bent??

En als ik zwanger zou zijn dan zou ik op 2 juni 12 wkn zwanger zijn en dat is onze trouwdata!!!

groetjes...
 
Ik durf niet, ben bang dat het negatief zal uitvallen....

En als het zo is dan zit ik nu in mijn 3e week en vanaf morgen in min 4e wk.
Kan ik dan al zo vroeg testen?

xxx
 
Een collega van mij die had al een positieve test een week voor haar NOD..dus het kan wel. Ik had een onregelmatige cycles, dus teste later pas.

Gewoon doen hoor..het kan echt!!

Laat je het ons weten!!

Liefs
 
Ik hoop het echt voor je dat je zwanger bent.
Je symptomen zijn wel heel erg herkenbaar, vooral die misselijkheid..bleeghh.
Die test zou ik pas doen als je echt over tijd bent, dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

Ik duim voor je...
 
Hé MoMo

Hier ok maar even een reactie dan. Je lijkt wel de verschijnselen te hebben maar zal toch even wachten met testen tot je NOD hoor, dan weet je het zeker namelijk! Ik hoop dat jhet zo is en je het blijde nieuws op je trouwdag aan de grote klok kan hangen!!!!!

Liefs Sas
 
Ik ben het met de bovengangster eens. Meestal komt de misselijkheid pas na een poos, en niet meteen als je overtijd bent.
Als je het zeker wilt weten moet je gewoon een test doen, dan weet je het
 
Terug
Bovenaan