Zwanger erg onzeker

<p>Hoi dames, </p><p>De vorige zwangerschap had ik weinig kwalen. Alleen soms harde buik en moe. Op den duur wat meer plassen. Dat werd minder en bleek een leeg vruchtzakje. </p><p>Nu ben ik na de miskraam gelijk zwanger. Zou 5weken zijn. Heb last van harte buik en een opgeblazen gevoel gehad. En zo nu en dan moe. Ben bang dat dit weer fout zit. Omdat ik verder geen sympthomen heb. </p>

Geen directe zorgen. Ik heb ook niet veel symptomen.  Ik ben eel: vermoeid, lichte kramp in onderbuik door groei baarmoeder, soms misselijk, niet altijd veel eetlust.  OmOm zwang te zijn hoef je niet perse alle kwalen te hebben of veel te voelen. Opgeblazen gevoel en gespannen buik is normaal. Heb ik ook zo nu en dan. Ik ben bijna 10weken.

Geen directe zorgen. Ik heb ook niet veel symptomen.  Ik ben eel: vermoeid, lichte kramp in onderbuik door groei baarmoeder, soms misselijk, niet altijd veel eetlust.  OmOm zwang te zijn hoef je niet perse alle kwalen te hebben of veel te voelen. Opgeblazen gevoel en gespannen buik is normaal. Heb ik ook zo nu en dan. Ik ben bijna 10weken.

Bij twijfel kan je altijd de verloskundige bellen... Maar ik denk niet dat je je zorgen hoef te maken. Maar snap je onzekerheid.

Hai  schippertje

Ik was vorig jaar juli zwanger nog geen 5a6 weken en het brak al snel naar een miskraam en na een jaar niet zwanger te zijn geweest of gelukt is het nu wel gelukt.
 Ik kan je meegeven dat je veel moet gaan genieten want door hoe meer je onzeker bent telt dat ook mee in een stukje stress. Ik zag dat je rond 6 mei was uitgerekend. Ik ook
Vorig jaar had ik veel stress en telde dat mee en het ging snel mis.nu voel ik me goed en blij en is er wel een kleine  onzekerheid maar toch geniet ik wel en zie ik het
Probeer je niet al te veel stressen of te zijn onzeker  en dan komt het ook wel goed en geniet van je kleintje wat straks iets heel wonderlijks maakt
Liefs roween

Hoi dames

Dank jullie wel voor jullie reactie. Heb even met de verloskundige gebelt en die gaf me eigelijk wel moet.
Week 4/5 opgeblazen gevoel en harde buik kan id afnemen betekend niets.
Haha week 6/7 Tot week 16 hebben de meeste kwalen zo als misselijk, zere borsten. En dan hoef je nog niet last te hebben.
Aangezien ik nu 5weken en 2 dagen zou zijn zou dit goed kunnen kloppen. Ze zei ook niet t teveel zorgen maken dus probeer nu te genieten. 
Ben wel steeds moe. Nu weet ik niet of dit door het werk komt of van de zwangerschap.

Ohh dat is hartstikke fijn zeg! ?
Wat fijn dat zo vk je dan toch gerust kan stellen he. ?
Waneer was jij uitgerekend dan in mei of eind april? Kan ook zien dat ik het bij een andere zag natuurlijk
En nu lekker genieten van je zwangerschap
Liefs

Ohh dat is hartstikke fijn zeg! ?
Wat fijn dat zo vk je dan toch gerust kan stellen he. ?
Waneer was jij uitgerekend dan in mei of eind april? Kan ook zien dat ik het bij een andere zag natuurlijk
En nu lekker genieten van je zwangerschap
Liefs

Terug
Bovenaan