zwanger! even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Linda en nu ongeveer 7 weken zwanger van ons vierde kindje.

Erg spannend allemaal want de vorige zwangerschap is niet goed afgelopen, na 22 weken ben ik bevallen van een dochtertje, de twintig weken echo lieten zoveel afwijkingen zien dat er voor ons meisje geen leven bij ons was weggelegd, dat doet nog elke dag pijn.
Het is moeilijk om te genieten van deze zwangerschap heb veel zorgen, wat als dit weer gebeurd? Maar wil toch ook wel een beetje kunnen genieten, het is toch een speciale periode in mn leven.

Volgende week heb ik de eerste controle bij de verloskundige ik hoop zo een mooi kloppend hartje te zien. Nog even afwachten dus.
Na die controle wil ik het graag gaan vertellen, ik heb daar veel over nagedacht, maar ja ik kan toch niet wachten tot ik zeker weet dat alles goed is, dan ben ik immers al te duidelijk zwanger.

Liefs Linda

Welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen. En wat vreselijk wat er is gebeurd met je kleine meisje.... Ik hoop dat dit jullie nu bespaard blijft en dat je volgende weer een mooi spartelend kindje ziet.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, het lijkt me idd een moeilijke tijd na wat je hebt meegemaakt maar probeer idd te genieten.
Een fijne zwangerschap toegewenst en op na de eerste echo!!

Terug
Bovenaan