zwanger forum

A

Anoniem

Guest
dag dames

Ik wilde graag names een aantal andere dames van het zwanger forum aan jullie vragen, de vragen die over: ben ik zwanger of niet? gewoon in jullie eigen forum te stellen. Het punt is dat wij het gewoon weg ook niet weten. De enigste manier om er achter te komen is een test te doen, en daarna na de dokter. Ik snap jullie onzekerheid, en echt....ook wij kennen dit gevoel.Dus voor andere vragen zijn jullie van harte welkom!
suc6!!!
tip: hoe moeilijk het ook is, ik heb gemerkt toen ik het idee van ik wil nu zwanger worden los liet....idd zwanger werdt.
En voor degene die een hond thuis hebben, een week na de bevruchting bij mij ging mij hond zich anders gedragen naar mij toe, steeds achter me aan lopen en bij me liggen etc etc, dit is bij alle 2 de keren zwangerschappen gebuerd.

Hoi, weet niet of je de reacties nog leest,hoop het wel!!

Ik deed het zelf ook veel de eerste paar rondes,maar nu ik in ronde 9 zit,ben ik wat dat betreft rustiger en idd je kunt alle verschijnselen hebben of juist niet en alleen een positieve test geeft zekerheid!!!
Het is gewoon de spanning en onzekerheid en je wilt het zo graag!! maar dat weten jullie ook,natuurlijk!

Je hebt gelijk,absoluut en bedankt vd tip! helaas heb ik mijn hondje bijna 4 wkn geleden in laten slapen... maar het klopt wel,met dieren dat ze meer aanvoelen! absoluut!

Succes met je zwangerschap!
gr. petra

hoi anoniem,

kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is om steeds op het forum dit soort vragen te lezen!
je hebt gelijk dat jullie hier geen antwoord op weten!

fijne zwangerschap
xx kimpansee

hoi hoi

voelen katten dit ook aan mijn katen zijn niet weg te slaan bij me liggen bij me kopjes geven enz

grtjes sylvia

Hoi Sylvia,

Toen ik zwanger was wilde onze poes steeds op schoot liggen.
Maar toen ik al wat verder was keek ze heel raar van het schoppen van de baby en wilde ze niet meer op schoot.
in het begin wel dus mischien is het raak.

groetjes Niempie

Terug
Bovenaan