zwanger. geloof het niet zo onwerkelijk.. mega ongi klachten wie herkent dat....

A

Anoniem

Guest
hee hallo allemaal..

Ik ben monatoetje.. Noem me de eerste maanden nog even zo..
Had afgelopen woensdag mijn NOD en die bleef uit. We zaten in ronde 5..
Vanmorgen was er nog niks te bekennen en heb getest.. Met midstream volgens mij en twee streepjes.. zo onwerkelijk. Een wel wat duidelijker dan de ander..

vanmiddag nog maar eens een clearblue en er verscheen een plusje.. niet super duidelijk maar hij was er wel..

Maar ik heb zulke ongi klachten.. help.. Ik geloof het gewoon niet.. Verder voel ik me super goed..

liefs mij

hallo monatoettie....

ja die klachten herken ik..krampen en steken onder in je buik net of je ongi moet worden.dat zijn de banden en ja ....dat hoort erbij!!
ik heb dat best een tijdje gehad.

ik besefte het ook eerste tijd niet,was toch bang dat het weer fout zou gaan.Ik had dus ook van de testen die niet duidelijk waren,tot de volgende dag ...Pats dikke vette streep!!!
 inmiddels alweer 30 weken op weg!!!

geniet  van  jullie geheimpje grt kristel

Hey hallo,

Ik was overtijd, maar had wel het gevoel dat ik ongesteld moest gaan worden. Dus toen mijn eerste test negatief was, dacht ik inderdaad dat het ging komen. Maar de ongesteldheid bleef uit. Nog maar een test gedaan...deze was heel licht, dus ik dacht dat het niets was. Toen een digitale test gehaald...die zijn pas duidelijk...en daarop was ik echt zwanger. Dat ongesteldheidsgevoel gaat vanzelf weg. Ik ben nu 10 weken en zwanger van een tweeling, volgens een echo die ik kreeg omdat ik een lichte bloeding had gehad. 22 april mijn tweede echo!

Geloof het maar  hoor en geniet er vooral van!!!

Groetjes Peet

Hoi!

Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik had in de 1e ronde deze klachten, helaas werd ik ongesteld. Ik denk echter dat het een mislukte zwangerschap is geweest aangezien ik de volgende maand precies dezelfde klachten kreeg: rare onderbuik, zere rug, superzere borsten.  Ik ben nu dus al 25 wk zwanger.
Als je blijft twijfelen, koop dan de digitale test. Die is superduidelijk. En vertrouw op je lichaam...

succes ermee!

thanks allemaal..
Ik begin het een beetje te geloven. Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen of ik wel twee spreepjes heb gezien.
Ga denk ik dinsdag gewoon nog een test doen.. misschien wel zo'n digitale..

Ik zit vandaag op dag 32 zeg maar. En ik ben 1 x sinds het stoppen van de pil op dag 32 ongi geworden. Daarna keer 30 en 2 x 28 dagen cycli..
Misschien als vandaag voorbij is dat ik het toch echt ga geloven.. Maar zo onwerkelijk eigenlijk..

En idd. ongi klachten maakt het allemaal zo dubbel.. Dat voel je en verder zie je niks.. Heb dan ook verder nergens last van..

Wou dat ik klachten had. Dan was het in ieder geval duidelijk.

Thx en ook allemaal succes met jullie zwangerschap..
liefs mij

Ha Monatoetje,

Ben nu zelf 8 weken zwanger en ben er pas met 6,5 weken achter gekomen. Heb t/m 7 weken absoluut geen klachten gehad en ook niet moe. Alleen constant zo'n ong. gevoel. Dat zijn waarschijnlijk de banden van je baarmoeder die uitrekken. Ik was er ook wel onzeker over maar lees het nu veel meer. Vanaf deze week heb ik een paar dagen gehad dat ik extreem moe was en pijnlijke borsten. Maak je dus niet druk. Je bent waarschijnlijk 1 van de gelukkigen net als ik.

Groeten mij\
(ben zelf 22 dec uitgerekend)

Ik heb dat ook, tot de 8e week, gehad, die ongesteldheidspijn. Mijn testen waren steeds negatief, maar omdat die pijn aanhield en ik niet ongesteld werd, wist ik wel dat ik zwanger was, (normaal maar 1 dag last van die pijn).
Enneh, weet wat je zegt met; Wou dat ik klachten had. Die beginnen gemiddeld rond week 7, en bij mij zijn ze niet mals.... Geloof die test nou maar gewoon, en maak je niet teveel zorgen dat het mis kan gaan. Of je je nouo zorgen maakt of niet: als het gebeurt, gebeurt het en als het niet gebeurt, gebeurt het niet. Die zorgen zijn echt zinloos... :)

Terug
Bovenaan