Zwanger gevoel, early testen negatief

<p>Ik heb qua klachten echt het gevoel dat het raak is alleen de early testen geven tot nu toe nog steeds negatief. </p><p>De klachten zijn: dagelijks lichte krampen soms wat schokjes. Gevoelige onderrug. Brandend maag zuur en af en toe vraag van misselijkheid. Last van de onderrug, opgeblazen buik. Van de week spontaan een bloedneus.</p><p> </p><p>Allemaal klachten die normaal niet zijn rond de menstruatie. Mijn nod is dinsdag 4-8 </p>

Had zelf zo vroeg nog geen kwaaltjes en maagzuur kwam ook echt pas veel later. Het kan natuurlijk altijd dat het raak is maar de early test nog niet reageert, je kunt alleen afwachten. Dat is het ontzettend spannende in het begin.. 

Ik wist ook 100% zeker dat ik zwanger was. Gevoelige borsten en over het algemeen n ander gevoel. Nu had ik een blaasontsteking en heb mijn vermoedens toen bij de huisarts uitgesproken. Daar hebben ze een test gedaan maar die was negatief. Ik heb de antibiotica wel mee naar huis genomen maar niet geslikt. 3 dagen laten heb ik zelf een test gedaan en het was overduidelijk dat ik zwanger was. Gewapend met 2 positieve testen terug naar de huisarts om een andere antibiotica te vragen. Ik was toen net 4 weken zwanger. Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Heel veel succes

Had ik zelf ook nog wel in gedachten om nog even een paar dagen te wachten. Dinsdag zou ik dus weer moeten menstrueren mocht het niet op gang komen probeer ik weer te testen. Wat raden jullie aan gewone test of toch early te proberen omdat deze gevoeliger is

Bij mij was toen de earlytest van Action op dag 26 héél licht positief dus die is denk ik wel gevoelig. Dag 27 deed ik toen een extra early test van bol.com (volgens mij komen die gewoon via Ali) en die was best duidelijk positief dus nog gevoeliger. Enige nadeel is dus dat de kans nog best groot is dat het misgaat voor de nod dus zelfs als is het positief is het afwachten.
Maar ik zou dus voor de NOD zeker voor early testen gaan, die andere testen zijn gemaakt voor het HCG wat je hebt op of na de nod dus als die negatief zijn voor de nod weet je nog niks. 

Ik had vorige maand dus precies de zelfde klachten die jij omschrijft. Op de bloedneus na. Ik was paar dagen overtijd. Toen 2 testen gedaan allebei negatief. Na een week nog steeds niet ongesteld en steeds meer "zwangerschapstekenen" weer getest maar niks. 
Uit eindelijk 1.5 week en 6 testen verder nog steeds negatief. 
Ik ben altijd optijd ongesteld.. cyclus van 28 dagen. Ik heb de dokter gebeld en om bloedtest gevraagd. Ook deze was negatief. 2 dagen later werdt ik ongesteld. Vind het zo raar, herken dit helemaal niet van mijzelf. Mijn man en ik hebben toch het vermoeden dat er wel iets gezeten heeft maar niet goed is doorgekomen. We waren toen nog niet helemaal zeker om voor een tweede te gaan (het was sowieso welkom als het wel zo zou zijn) maar nu zijn we dat zeker wel. :) 
Ik hoop voor jou dat het positief uitpakt! Succes :) 

Liefs❤

Terug
Bovenaan