zwanger geweest?

Hallo Meiden,

Ben ik weer even. Een tijdje niet echt actief geweest (wel alle verhalen gelezen). Ik wou deze maand er niet zo mee bezig zijn en dat is me aardig gelukt. De voortekenen om ongi te worden dienen zich al weer aan dus morgen (als het m'n NOD dag is) zal het wel zover zijn. Het gekke hiervan is dat ik nu weer precies op tijd ben (28 dgn). Vorige maand was ik ruim 6 dgn over tijd. Misschien toch heel even zwanger geweest, maar niet goed ingenesteld??

Nou ja ik wou gewoon weer wat van me laten horen. Op naar ronde 9.

Voor alle meiden die ondertussen zwanger zijn geworden: Gefeliciteerd, geniet ervan.

groetjes Lilian
 
Hoi Lilian,
Ik heb wel vaker zitten denken dat we misschien vaker zwanger zijn dan we denken. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat 70% van de zwangerschappen fout gaan tijdens wat dan de eerste ongi is. Dus misschien zijn al die zwangerschapstekenen die vele meiden voelen wel echt. Je lijf kan je toch niet zo voor de gek houden? Maar goed, het is maar en idee en misschien zit ik er wel helemaal naast.
Maar verder leef ik met je mee! Mijn NOD is ook morgen en ik had gisteren alweer lekkere buikkrampen. Hoewel ik moet zeggen dat het nu weer rustig is. We wachten af!!
 
Hoi Lilian,

Wat Jenke zegt heb ik inderdaad ook eens gelezen; dat er dus vaak miskramen voorkomen in de eerste 4 a 5 weken van een zwangerschap. Er wordt dan niet echt gesproken over een miskraam omdat je het niet merkt en gewoon ongi wordt, maar vaak schijnt het dus wel echt een miskraam te zijn. Zelf ben ik nu 3 dagen overtijd. Ik vind het erg spannend en van de ene kant wil ik dolgraag testen, maar van de andere kant durf ik het ook nog niet (bang voor teleurstelling?). Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn! Veel succes!

Groetjes,
Jacqueline
 
Terug
Bovenaan