Zwanger geweest?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben een jonge vrouw van 31 en moeder van een zoon van, vandaag precies 13 maanden.
Toen ik zwanger werd van hem, was dat niet met voorbedachte rade....ik werd niet ongesteld en bleek dus ook zwanger. We wilden dat graag hoor, dus erg blij waren we.
Nu willen we graag een 2e kindje en zijn net bezig. Ik had het gevoel zwanger te zijn, want alle tekenen waren er. Het was voor mij een kwestie van bewijs halen d.m.v. een test....maar toen kreeg ik een bloeding waarvan ik in eerste instantie dacht dat het een innestelingsbloeding was. Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger was en het toch is afgestoten? Of is dat nog te vroeg om te kunnen bepalen? Ik was er zo van overtuigd.....mijn vriend overigens ook. Maar soms denk ik ook dat je signalen denkt te hebben, omdat je het graag wilt....
Herkenbaar voor iedereen?

Enne..we gaan gewoon weer verder hoor, met proberen.

Groetjes

Ellis

Ik herken dit wel, heb begin van dit jaar hetzelfde meegemaakt. Was een paar dagen overtijd en wist gewoon dat ik zwanger was, dit voelde ik ook bij mijn eerste! Uiteindelijk toch een bloeding gekregen met heftige rugpijn. Ik denk ook dat dat een vroegtijdige miskraam is geweest.

Sterkte en succes!

Ik herken je gevoel, maar dan niet in de zin van een miskraam, maar dat de tekenen rondom de ongi veranderd waren nadat ik mijn oudste heb gekregen.
Voor mijn oudste had ik bijv pijnlijke borsten voor ik ongesteld moest worden, maar die bleven na de zwangerschap uit.
Het zou dus ook nog kunnen zijn dat je even opnieuw je lijf moet leren kennen, omdat het na een zwangerschap toch anders kan reageren op hormonen.

Succes met de verdere pogingen!

Terug
Bovenaan