zwanger geworden ,,maar niet in vruchtbare periode,,,,??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ,als eerst wil ik iedereen feliciteren met de eventuele zwangerschap,
ik zat eigelijk met het volgende vraagje,,, ik ben voor het laatst 29  okt tot 3  nov ongi geweest, daar voor heb ik een jaar het spiraaltje gehad, toen ik daar mee stopte, ben ik dus 1 keer ongi geworden, ik werd zo eind nov erg misselijk en gespanne borsten,en heb een test gedaan, en die was 25 nov heel licht ,wist niet zo goed wat ik daar mee aan moest,, en heb 29 nov er weer 1 gedaan en ,,ja hoor een dikke vette streep, dus toen ben ik gaan tellen, en dacht ja het kan inverband met je vruchtbaarste periode,,, toen ik meende 8 week zwanger te zijn, kwamen er licht bloedingen,, ik was hellemaal overstuur,,en ben gelijk naar de vk gegaan, daar kreeg ik een inwendige echo,, ze zei ,dat de echo niet duide op 8 week ,maar 5 a 6 week , en het mischien een inestel bloeding kan zijn ,, maar als het werkelijk net 5 a 6 week zou zijn houd het in dat ik dus net zwanger was toe ik de test heb gedaan,,, ik vraag me nu af zou het kunnen,,? heeft iemand dit nog meer gehad?     veel liefs een bezorgde mama..

Hoi
ik heb ook zoiets meegemaakt. Mijn man was die periode in het buitenland en volgens de echo ben ik in die week zwanger geworden. Maar ik heb het ook gevraagd en ze zei me dat het wel kan omdat sommige zaadcellen langer leven zeg maar. het kon ook zijn dat het vruchtje iets langzamer groeide de eerste periode.
Volgens de berekening van de vk heb ik ook een test gedaan die eigenlijk niet pos kon zijn. heel stom maar toch heel leuk.
gefeliciteerd en maak je niet te druk komt allemaal wel goed.
groetjes Sacha

Hoi,

Ik heb het ook meegemaakt, maar bij mij was helaas de uitkomst niet positief.... Ik heb getwijfeld of ik zal reageren, maar ja, het is denk ik wel belangrijk......
Bij mij was het vruchtje overleden. Ik kreeg ook te horen van die langer levende zaadcellen en heb nog 3 weken rondgelopen, toen ik echt begon te vloeien..... toen bleek via een echo dat het kindje 7 weken "achterliep" op onze telling, en dat was uiteraard niet goed.

Ik hoop niet dat ik hiermee je hoop weghaal, dat is niet mijn bedoeling en ik geloof ook echt dat je vk het bij het rechte eind heeft!!!! Maar wilde het toch even met je delen.

heel veel succes en gefeliciteerd!!!

liefs lin

bedankt ,meiden voor jullie reactie,

ik moet nog bij zeggen, dat het bloed verlies nu al een week aan houd, maar voor de rest voel ik me prima nog steeds misselijk   en zo, en ik was vergeten er bij te vertellen dat het bloed verlies gelijk kwam, op de datum dat ik eigelijk ongi had moeten worden ,dus dit lijkt wel op een gewone ongi,,,,,ach ik weet het ook niet meer,,, aan de ene kant heb ik hoop en aaan de andere kant ,denk ik het zou wel fout zitten,,, moet maar gewoon geduld hebben tot donderdag ,,dan moet ik naar de verloskundige, maar ik wou dat ik niet zo in die onzeker heid zat, ben ook bang wat jij zei linn dat het mischien al bij week 2 of 3 fout is gegaan ,, we moeten echt af wachten meer kan ik niet doen,, en hopen ,,

veel liefs cin

Terug
Bovenaan