Zwanger geworden perongelijk

<p style="text-align: right;">Beste allemaal,    Tijd geleden zat ik blijkbaar in een zware depressie door mijn spiraal. Ik heb dit helemaal niet doorgehad na dat ik naar de artsen ben gegaan. Ik Heb een kinderwens dit ook bij mijn arts aangegeven. Tijd gelden  Ik merkte afgelopen jaar toen mijn spiraal is verwijderd dat ik weer beter in me vel kwam en weer mijn eigen werd. Alleen ik ben in de tussentijd mijn pil wel gaan slikken om niet zwanger te worden.   Nu ben ik dus zwanger geworden.   Ik heb alleen mijn vriend nooit verteld  dat ik mijn spiraal heb laten verwijderen. Omdat ik die kinderwens had.   En Ik niet goed wist  of hij dan zou denken dat ik het expres heb gedaan ,dat is niet het geval maar nu zit ik wel met een dik probleem..   Als ik hem nu mee naar de verloskundige  kan de verloskundige  dan zien dat de spiraal tijd geleden is verwijderd ? En dat ik kinderwens wel hen gehad altijd?  Kan zij dat in mijn  dossier zien ?   Ik kan dit verhaal ook eerlijk aan mijn vriend vertellen maar ik ben bang dat hij denkt dat ik dit in scène heb gezet. Dat is absoluut  niet waar .   Help me wat is wijsheid?    </p>

ik heb zojuist exact hetzelfde verhaal gelezen op Babybytes. Of nouja, er van uitgaande dat je dezelfde persoon bent...
Je hebt je vent er expres ingeluisd, schreef je daar zelf. Ik kan daar met mn hoofd niet bij

Ok als jij dat niet was neem ik mijn woorden terug. Desalniettemin vind ik het heeeeel opvallend dat 2 iemanden op dezelfde avond een vraag plaatsen over een spiraal hebben laten verwijderen, man lief dat niet weet, depressief was, en vk 'niets mag weten' om maar zo te zeggen 
Ik zou gewoon alles tegen je wederhelft vertellen zoals het is gelopen

[quote quote=10393911]Ok als jij dat niet was neem ik mijn woorden terug. Desalniettemin vind ik het heeeeel opvallend dat 2 iemanden op dezelfde avond een vraag plaatsen over een spiraal hebben laten verwijderen, man lief dat niet weet, depressief was, en vk ‘niets mag weten’ om maar zo te zeggen Ik zou gewoon alles tegen je wederhelft vertellen zoals het is gelopen[/quote]
Hoi 

Bedankt voor je reactie . Nu ben ik ook heel benieuwd  naar het verhaal wat je hebt gelezen.  Waar kan ik het ook lezen ?

Ik snap niet zo goed waarom je vriend niet mocht weten dat je spiraal verwijderd was?
Ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil vanwege de hormonen en bijbehorende emotionele gevoelens.
Ik heb dit in goed overleg met mijn partner gedaan. We wilde nog even wachten met kinderen dus ik heb uitgelegd wat mijn probleem was en we hebben toen besloten voorlopig met een condoom te klussen...
De overstap naar de pil snap ik ook niet helemaal, neem aan dat je een hormoon spiraal had en daarom van 't spiraal met bijhorende hormonen wilde? Vreemde arts die je dan aan de pil zet...

Je kan het nu maar beter vertellen want verhullen dat je zwanger bent heeft geen zin, jullie zullen er toch echt samen uit moeten komen. Ik ga er vanuit dat je vriend je goed kent, mocht het verhaal hierboven kloppen weet je misschien welke reactie je te wachten staat en kan je jezelf hier op voorbereiden... Maar liegen? Over je zwangerschap is nooit handig en zeker geen pluim voor je relatie...

Terug
Bovenaan