<p style="text-align: right;">Beste allemaal, Tijd geleden zat ik blijkbaar in een zware depressie door mijn spiraal. Ik heb dit helemaal niet doorgehad na dat ik naar de artsen ben gegaan. Ik Heb een kinderwens dit ook bij mijn arts aangegeven. Tijd gelden Ik merkte afgelopen jaar toen mijn spiraal is verwijderd dat ik weer beter in me vel kwam en weer mijn eigen werd. Alleen ik ben in de tussentijd mijn pil wel gaan slikken om niet zwanger te worden. Nu ben ik dus zwanger geworden. Ik heb alleen mijn vriend nooit verteld dat ik mijn spiraal heb laten verwijderen. Omdat ik die kinderwens had. En Ik niet goed wist of hij dan zou denken dat ik het expres heb gedaan ,dat is niet het geval maar nu zit ik wel met een dik probleem.. Als ik hem nu mee naar de verloskundige kan de verloskundige dan zien dat de spiraal tijd geleden is verwijderd ? En dat ik kinderwens wel hen gehad altijd? Kan zij dat in mijn dossier zien ? Ik kan dit verhaal ook eerlijk aan mijn vriend vertellen maar ik ben bang dat hij denkt dat ik dit in scène heb gezet. Dat is absoluut niet waar . Help me wat is wijsheid? </p>