zwanger -> autoschade

A

Anoniem

Guest
Ze zeggen ook vaak dat zwangere vrouwen paaltjes ed raken als ze hoogzwanger zijn...

Nou  tis me gebeurd, ik heb net bij achteruit rijden een meterkast-achtig ding geraakt. Ik wist zeker dat ik er langs afkon, maar blijkbaar dus niet. Ik hoorde een schavend geluid, shit! Mijn re achterbumper is beschadigd. Nu  heeft mijn man een spotrepair bedrijf, dus hij maakt juist dat soort schade's, maar het is toch goed balen!

Iemand ook iets geraakt? Of ben ik de enige afwezige?

x Petra

hoi
ik heb pas ook een paaltje geramd met achter uit draaien
gelukkig had ik trek haak dus viel mee
gr maaike

O er zit blijkbaar ook een redelijk flinke deuk in (...........).

ik rij niet zo heel veel auto, heb overdag geen auto tot mijn beschikking.
Maar ik fiets nog gewoon en merk inderdaad dat ik t allemaal niet goed kan inschatten.

Vanavond ga ik (als ik nog niet aan t bevallen ben ofzo, ben al 4 dagen overtijd) naar een info avond over bv.
Dan pak ik wel de auto en ik ben dus weer even gewaarschuwd!

je reactievermogen en inschattigsvermogen vind ik inderdaad zwaar achteruit gaan, mede door je moeheid in de laatste weken, en het minder snel kunnen bewegen met een dikke buik, ik "mocht" van mijn familie de laatste maand nergens meer alleen heen en al helemaal niet autorijden dus werd overal naartoe gereden (best luxe en scheelt schade haha) zoiezo qua hormonen was het al beter voor andere weggebruikers en mijn hart :p

Terug
Bovenaan