ZWANGER......... heerlijk......

A

Anoniem

Guest
En wat zijn we weer ziek... hihi
Nu heel verhaal nog hoor zaterdag dus getest had een 3-pak van CB gehaald. NOu twee testen verprutst (had het helemaal verkeerd gedaan) en wist dus nog niets... Net weer getest en ja hoor "zwanger" zei de test... wat zijn we blij zeg... heeeeeerlijk. Hopelijk gaat nu alles goed. Maar we zijn we   blij als de 12 wkn voorbij zijn hoor.
Morgen de verloskundige maar weer bellen met het goede nieuws.

En hoe is het bij de andere meiden van mijn topic. Tamjedebanje, Rian, Blijedoos en de rest natuurlijk... Hier alle ******************************************* (gevangen??)

Zag net dat het eigenlijk pas 7.47 is en dat op zondag

Hoi Miran.

Van harte meid met dit supernieuws. Geniet lekker met je mannetje van dit mooie moment!!

Was vandaag ook je NOD?

Zonnige zondag, Liefs  KIDS

p.s. wel even je klok verzetten want het is zomertijd. Zie je berichtje en tijd van plaatsing hahah  

hoi miranda

he fantastisch zeg hoop voor je dat je een goei zwangerschap mag hebben .zie je op het november forum he gr wendy of zit je al in dec

Miranda!

Gefeliciteerd meid!!!
Geniet er lekker saampies van en het is mooi weer!!!! Heel veel plezier met het frummeltje in je buikje!!!
xie maantje

Hoi Miranda,

Van Harte Gefeliciteerd met dit kleine wondertje!
Geniet ervan!
Heel veel geluk en gewenst van,
Linda

Gefeliciteerd meis!!!! Volgens mij zijn we ongeveer tegelijk, want IK BEN OOK ZWANGER!!!!!!!! Vanochtend getest, was nog helemaal duf van feestje gisteravond en de korte nacht, maar langzamerhand begint 't door te dringen! Een heeeeeel vaag streepje, maar toch echt wel een streepje; wij zijn erg blij en gaan vandaag een klein feestje vieren!

groetjes, Danielle

Hoi Miranda!!!!

Van harte gefeliciflapstaart meid!!!
Toen je vandeweek de kwaaltjes omschreef had ik al een beetje een vermoeden aangezien ik bijna hetzelfde had hahaha!!!
Wanneer ben je uitgerekend als alles goed gaat???
Kom je ook naar de November mama's of wordt het December???

Nou geniet er lekker van!!!!

xxx Jessica

hoi hoi,
gefeliciteerd. Geniet ervan meid,
ik hoop dat ik me aan het eind van de week net zo blij mag voelen,

liefs
Patricia

Terug
Bovenaan