zwanger? Help........

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Om even met de deur in huis te vallen: Ik weet niet of ik zwanger ben.
Ik zal het even uitleggen........Ik had eigenlijk vrijdag op zaterdag ongesteld moeten worden, ben het dus niet geworden, heb  daarom zondag een test gedaan, maar deze was nog negatief, moet erbij zeggen dat het wel niet mijn eerste urine was. Maar ben dus ook nog steeds niet ongesteld, terwijjl hij normaal toch behoorlijk regelmatig is na mijn zwangerschap, heb namelijk een zooontje van zeven maanden. Nu is het ook nog eens het geval dat ik dezelfde klachten heb als bij mijn vorige zwangerschap, koud, bij vlagen misslijk, dan weer honger etc, etc.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik pas na een week getest en was het ook nog maar een vaag streepje............. dus zou ik nu toch zwanger kunnen zijn, we hebben in ieder geval goedd geklust!! whahahahaha

Wie kan me raad geven?

Groetjes Jannetje

hoi janneke,

Spannend!! een raad alleen: afwachten helaas....over paar dagen weer een test doen indien je nog niet ongi bent. Blijkbaar maak jij later pas HCG aan, hebben veel dames hoor! Dus zal nog paar dagen spannend blijven voor je. Maar als ik het zo lees, denk ik dat je mischien wel zwanger bent!!

succes met het afwachten!! Leuk hoor! Wij zijn bezig voor de 2de en dit is pas ronde 1.. ben nu op dag 6 pas dus ff afwachten wanneer mij eitje komt...wij hebben een zoontje van 8 mnd Justin!! Beetje vergelijkbare situatie dus!

liefs sweety

Spannend hoor, het zou zo maar eens kunnen. De tekenen zijn in ieder geval gunstig!  
Ik teste al 2 dagen voor mijn NOD positief met een heeeeel licht streepje, maar ik lees erg vaak dat het soms wel een week of meer duurt voordat een test positief aangeeft.

De vorige keer was je ook al een week overtijd schreef je, dus misschien gaat het aanmaken van het hormoon bij jouw wat langzamer?   De tijd zal het leren, ik duim voor je dat je binnenkort wel een positieve test hebt!

bries

Hey Sweety,

Het is zeker spannend.......... jij zit op het voorjaarsforum of niet? daar lees ik ook vaak, ik ben meer een meelezer, dan een schrijver whahahaha.
Leuk dat je ook weer voor een tweede gaat.................
Dit is trouwens ronde drie voor ons, het zou onwerkelijk zijn om nu al zwanger te zijn, aangezien ik eerst een jaar niet ongesteld meer werd, en sinds vorig jaar jan. werd ik het ineens wel weer regelmatig en was toen in augustus zwanger, dus acht rondes overr gedaan.
Trouwens een pluim voor je, dat je acht maanden aan Justin borstvoeding hebt gegeven, echt knap hoor!!! Ik heb helaas maar vier maanden aan Jelle borstvoeding kunnen geven.
Nou ik ben ook benieuwd naar jou, of je gauw zwanger zult zijn ja of nee........
Zullen we hier verder contacten?

Groetjes jannetje

Hey Bries,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Groetjes Jannetje

hee meis,

harstikke gezellie om lekker te kletsen hier hoor!! maar hopelijk ben jij niet lang meer hier he..:) bedankt, BV was echt ontzettend mooi om te doen, vond het jammer om ermee te stoppen maar het was echt tijd, justin wilde echt gaan eten en wij wilde een 2de kindje dus moest ik wel...nu ben ik dus na 1,5 jaar ongi weer hahahaha en weet meteen weer hoe dat ookal weer was lol...ben netjes na 1 maand gestopt te zijn met BV weer ongi geworden dus mijn lichaam werkt perfect!!! Nu ga ik ff met ovu testjes werken aangezien ik ff wil weten wanneer mijn eitje komt he hahaha. ja, zit idd op voorjaarsforum, ook ik lees meest mee hoor! hoe vond jij BV geven?? ik hoop het bij de 2de ook weer te mogen/kunnen geven!! jij dan?? vind het wel weer netzo spannend hoor!! hopelijk brengt 2008 een geod jaar voor ons!!!

tot latersssssss

liefs sweety

Hey sweety,

Ik vond het super om borstvoeding te geven, ook al deed onze Jelle heel lang over een voeding, Jelle dronk heel erg veel in een keer, heeft ook nooit meer als zes voedingen op een dag gehad en die zesde voeding was er na vijf weken ook al af omdat Jelle toen al doorsliep!!! Wat een bofferds zijn wij he!!!
Hoop idd bij het volgende kindje ook borstvoeding te kunnen geven.
Toen ik stopte met de borstvoeding werd ik prompt ongesteld twee dagen later, dus dat werkt allemaal goed whahahaha!!
Nu hoop ik echt dat het klussen ook zijn werk heeft gedaan en dat ik kan verhuizen naar het aug.forum.
Ben net lekker in bad geweest om maar een beetje warm te worden, want ik heb het o zo koud, maar als nou dadelijk blijkt dat ik zwanger ben dan heb ik het daar allemaal graag voor over..................alleen, als ik niet zwanger blijk te zijn, ben ik bang dat mijn ongesteldheid weer onregelmatig word of helemaal wegblijft en daar heb ik eigenlijk nog meer schrik voor, maar ja moet helaas nog even wachten dus........
Nou ik spreek je gauw weer,

Liefs jannetje

ellowwww,

Nou Ik blijf in spanning hoor of je zwanger bent!!! Wanneer ga je weer testen?? Ik zou dat niet kunnen hoor., ik zou echt elke dag testen met steeds een andere test hahahaha!!
Moet ik je wel zeggen dat ik al 4 dagen voor mijn NOD toen een posi test had!! Ik maak dus heeeeel snel HCG aan!! Ik zit alweer op dag 7 van mijn nieuwe cyclus...ben bijna niet meer ongi, dus dat valt weer mee! dacht dat ik veel heftiger en langer ongi zou zijn zon eerste keer, maar gelukkig niet! Wel iets langer maar niet heftiger ofzo!! begin met testen ei op dag 10 ofzo. ben benieuwd!! Weet dus ook niet hoelang mijn cyclus is dus we zien wel! Als mijn ei is geweest weet ik dat wel!

Hoe voel je je verder??

Liefs weer en tot gauw!!

Terug
Bovenaan