Zwanger?? Help!!

Hallo Dames,
Ik heb een vraagje!? Ik heb deze maand voor het eerst clomid gebruikt, en heb vorige week 9 aug. een pregnyl injectie gehad. Ik heb last van een beetje gespannen borsten en heb vandaag dus een testje gedaan. Positief!!!! Nu is mijn vraag of dat het positieve resultaat ook nog van die injectie zou kunnen zijn?? Ik hoop het niet, maar ik durf nog niet blij te zijn! Wie kan mij helpen en heeft hier misschien ervaring mee? liefs
 
hoi yvonne

Ik geloof dat omdat je hormonen gebruikt de test beinvloed kan worden en daar het resultaat, het beste is de gyn bellen en een echo(inwendig)

suc6
danielle
 
Hormonen (pregnyl en profasi etc) kunnen de test inderdaad beinvloeden. Ik zou de gyn even bellen wanneer je het beste kunttesten of vragen voor een inwendige echo
 
De hormonen die de test positief maken zijn het HCG hormoon.
ik denk eerlijk gezegd niet dat dat in die hormonen zitten die je ingespoten hebt gekregen. (kan me vergissen hoor...)
dus ik denk dat je wel zwanger kunt zijn. maar dat is natuurlijk te complex om dat zo ff te zeggen. ga idd even naar je gyn. of ha.
ik wens je veel suc6...enne laat je wat weten?
liefs sandy
 
Ik heb ook clomid gebruikt en heb nooit z'on verhaal gehoord dat die hormonen van invloed kunnen zijn op een test?!
Lijkt mij ook heel vreemd als dat wel zo is...maar ben geen arts. Nou ik duim voor je dat het positief is, zoja is het supersnel gegaan! Ik heb wel een paar maanden clomid moeten slikken voor het raak was. Succes
Lfs Ellen 18 wk
 
Reactie op Sandy en Ellen: Als je pregnyl of profasi of andere hormonen spuit, kan de test positief aangeven, terwijl dit niet het geval is. Omdat in de medicijnen zo'n hoge dosering hormonen zit, kan die de test beinvloeden. Het is dus wel waar!! (deze middelen bevatten het hormoon hcg waardoor het de test kan beinvloeden) Ik heb het zelf namelijk ook gebruikt, en werk in een apotheek.....
 
Allereerst hoop ik voor je dat het raak is natuurlijk.
Ik heb IUI ( kuntsm. inseminatie) gehad en hierbij zowel puregon (hormonen)als pregnyl gehad. De gyn heeft mij toen wel verteld dat alles waar hormonen in zitten een zwangerschapstest kunnen beinvloeden. Dit kan..... maar hoeft niet.

Beste meid.

Liefs Smargje
 
Terug
Bovenaan