Zwanger het nieuwe jaar in!

Hallo dames,

Ik kom hier eigenlijk nog maar heel weinig alhoewel ik meestal wel meelees. Ik heb begin oktober een mk gehad en toen heb ik hier veel steun van jullie gehad, waarvoor alsnog mijn dank!

Nu kom ik hier nog een keer met goed nieuws, ik ben weer zwanger! Het is een beetje dubbel gevoel, natuurlijk ben ik erg blij maar ik ben toch ook wel erg bang dat het weer mis zou kunnen gaan. Daar ga ik niet vanuit natuurlijk maar de angst is wel aanwezig!

Ik wil bij deze jullie allemaal het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en hopelijk word 2006 een super vruchtbaar jaar voor iedereen!

Groetjes Sandra, zwanger van ons 2e kindje, raak in de 2e ronde na mk

Geweldig meid! Gefeliciteerd! Het zal nu in het begin even enorm spannend zijn door je eerdere ervaring, maar het gaat dit keer vast goed. Probeer toch een beetje te genieten. Alle goeds voor 2006! En natuurlijk een probleemloze zwangerschap!

Groetjes, Kat (inmiddels 14,5 weken zwanger)

Helemaal goed! Fijn dat het zo gauw weer gelukt is. Ga er maar lekker van genieten. Ik lees hier zoveel sikkeneurige mensen met die feestdagen, gelukkig zijn er ook mensen met supernieuws!

Terug
Bovenaan