ZWANGER!!! HIEPER DE PIEP!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ja, jullie lezen het al..
zaterdag om 10.00 uur teruggekomen van de kruitvat met een test, met biberende handen dat ding opengemaakt (had al van te voren in een potje geplats) en de teststaafje in het potje gedaan... na een 20 sec verscheen er een dikke vette streep... IK BEN ZWANGER!!!! bij mijn vriend stonden de traantjes in zijn oogjes en we hebben elkaar heerlijk omhelst..we kunnen het nog niet geloven of beseffen! (maar met de zwangerschapsverschijnsels had ik een kleinbeetje al een vermoeden)
Het is zo raar om te weten dat er nu een klein hummeltje in mijn buik is aan het groeien...vandaag ga ik de ha en vk bellen voor een afspraak.
Nou meiden, ik hoop dat het bij jullie ook zsm raak is en dat we allemaal het geluk met ons mee mogen hebben.

Ik ben zo gelukkig en blij!!
Veel liefs Minou

Hoi Minou,

Terecht dat je gelukkig en blij bent! Van harte gefeliciteerd hoor! Geniet van je zwangerschap... het is een heerlijke tijd...

Na hoeveel tijd ben je zwanger geworden?

Heitje

GEFELICITEERD!!!!!!!
Geniet ervan!

Mijn NOD is vandaag, en tot nu toe geen duiveltjes.

Liefs, Monique

GEFELICITEERD meid super.

geniet er lekker van.

Liefs van shirley

Hallo meiden,

Lief dat jullie reageren, ja superblij ben ik. kan het nog niet geloven en nog niet beseffen maar dat komt nog wel. Ik heb al gelijk zaterdag om het een beetje te laten doordringen kleine babykleertjes gekocht, maatje 50!! (eigelijk moet ik wachte tot 3 maanden, maar ik kon het niet laten. Het is echt een gevoel wat je niet kan omschrijven.
Ik hoop zo voor jullie dat het ook snel raak mag zijn!!!

(voor Heitje) je vroeg in welke ronde ik zat:
Ik ben gestopt met de pil in januarie, in februarie werd ik nog ongesteld en nu in maart ben ik zwanger!! erg snel allemaal, er zijn zo veel vrouwen die er een jaar overdoen...
Verder had ik erg gevoelige tepels en moe, opgeblazen buik en krampen alsof ik ongesteld moest worden (maar dit zijn dus krampjes dat m'n baarmoeder aan het groeien is.)
verder om de dag geklust, frambozenthee gedronken, foliumzuur en tarwekiemoliecapsules ingenomen (bevordert de vruchtbaarheid)

liefs minou

Hoi Minou,

Wauw joh! Van harte gefeliciteerd! Echt gaaf!
Dat gevoel van blijdschap....lijkt me heerlijk!
Ik hoop dat wij dat allemaal ook snel zullen ervaren.
De tranen die je in je ogen springen....dat mag!
Het blijft toch altijd een gigantisch wondertje!
En zo snel...super!
Zelf ben ik al 16 maanden bezig...het wil maar niet lukken...
mocht het me wel een keertje lukken dan ga ik huilen als een baby!
Me komende NOD is 10 april...ik blijf ook maar stiekem hopen...
Heel veel geluk, gezondheid  en sterkte in de komende maanden!!
Geniet er samen van!

Liefs Linnepinnie

Ow...ook nog een vraagje: hoe lang na je NOD heb je getest?
Nogmaals gefeliciteerd!!!

Linnepinnie

Terug
Bovenaan