Zwanger..hoe maakte jullie het bekend

<p>Hoi dames </p><p>Ik ben nu 12.1 weken </p><p>As donderdag gaan wij het bekent maken op valentijn</p><p>We hebben fotos laten maken van onze andere 2 kids </p><p>Foto in een lijstje en ingepakt </p><p>Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren ?</p><p>Echt niemand verwacht het denk ik hihihi </p><p>Zo lang stil gehouden maar kan nu echt niet meer wachten op donderdag</p><p>Hoe vertelde jullie het ?</p><p> </p>

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je je goed voelt.
wij hebben met 9 weken het verteld aan onze ouders, broer en zussen. 
In een park waar wij regelmatig komen hebben we onze schoenen en een paar babyschoentjes gefotografeerd. Daarbij stond een letterbox(die ik een paar maand daarvoor van mijn zusjes had gekregen) met de tekst: ‘Willen jullie mijn opa en oma zijn? Maart 2019’. En: ‘wil jij mijn oom/tante zijn? Maart 2019’. Die lijstjes kregen ze tegelijk. Onze ouders waren even stil en mijn vader antwoordde volmondig ja! Waarna ze elkaar zwijgend hebben aangekeken?. 
Die letterbox komt steeds terug in de buikfotos die gemaakt zijn en staat nu op de babykamer. Nog een kwestie van dagen... 
Met onze goede vrienden hadden we een dagje weg gepland. Mijn vriend en ik kwamen bewust laat. Toen hij zijn jas uit trok stond er op zijn rug: papa to be. Het duurde niet lang voordat ze dat zagen. Maar dat ik dan zwanger was kwam nog niet helemaal direct binnen?
ik wens je een goede zwangerschap! ?

Een echo in een fotolijst, een cake met muisjes, tijdens 90 seconds een nepkaartje oplezen met uitgerekende maand en babywoorden (wachten tot iemand het doorhad). Het bekendmaken is miss nog wel t leukst!

Terug
Bovenaan