Zwanger.. Hoe vertel ik het?

Hallo,

Ik ben benieuwd hoe jullie hebben verteld dat je zwanger bent, aan je ouders, broers of zussen..
Ik wil het namelijk graag op een orginele manier vertellen. Dacht zelf dmv een buikband (kan je via internet bestellen met je eigen tekst enz.) maar als ik het ga vertellen heb ik vast nog geen buik dus dat is dan ook niet zo leuk.. Iemand een orgineel idee?? (dus niet via echofoto..)

Liefs Jo

Hi,

Bij de eerste hebben wij een Anne Geddes foto "gepakt", daar een mooi gedichtje op gezet en een foto van onze zwangerschapstest er bij geplakt en dat ingepakt en aan de ouders gegeven.

Bij deze zwangerschap hebben wij onze zoon een shirt aan gedaan: Ik ben stoer want ik wordt grote broer!

In plaats van een buikband (die je inderdaad nog niet zou passen), zou je wellicht zelf een shirt aan kunnen doen met een tekst er op?

Succes met het zoeken naar een originele manier.

Gr. Tamara.

Hoi Hoi,

Je kunt ook een taart kopen en daar een speen in doen.
Of je hebt ook een boekje van Nijntje dat heet Oma en Opa Pluis die kun je ook geven als hint.
Wij zijn gewoon met de test naar Oma en Opa toe gegaan en hebben het voor hun neus gehouden haha!

Iiefs Zonnetje

Toen ik zwanger was hebben we van die kleine reiskoffertjes gekocht, daarin (goedkope) rompertjes, flesje en knuffel gedaan en een kaart erbij, lieve opa en oma, mag ik straks als ik wat groter ben bij jullie logeren? liefs baby....(en onze achternaam).

Werd errrrrrug leuk ontvangen....helaas is onze beeb er niet gekomen ivm missed abortion, maar goed het idee was er!

succes met vertellen

gr Yosha

ik zat ook aan een tshirt te denken.
een vriendin van je heeft de toekomstige opa's en oma's een speen met de tekst "de allerliefste ..." erop gegeven. die kan je in de winkel kopen...

Wat een leuk idee van die koffertjes!
Ik heb een slabbetje laten bedrukken met: Oma's kleine boefje. De eerste gaat zaterdag naar de aanstaande oma... spannend!!!

Wat een leuk idee van die koffertjes!
Ik heb een slabbetje laten bedrukken met: Oma's kleine boefje. De eerste gaat zaterdag naar de aanstaande oma... spannend!!!

Een vriendin van mij heeft toen ze t wilde vertellen een fotolijstje aan haar ouders gegeven.Hierin de tekst:

"je kunt me nog niet horen,
je kunt me nog niet zien
...(uitgerekende datum) word ik geboren,
mag ik dan in dit lijstje misschien?"

Lief toch?
Die ga ik zelf ook gebruiken!!

Liefs Kwisjuh

Terug
Bovenaan