Zwanger! Hoe wil je het iedereen vertellen?

A

Anoniem

Guest
Ik kan er nu al over dromen.... Iedereen vertellen dat nummer 2 in aantocht is! Had ik bij mijn dochtertje ook. Ik wilde het op een originele manier doen. Eerst heb ik het mijn moeder en haar vrouw (ja, jullie lezen het goed) verteld. Mijn vriend had met oogpotlood "Hallo oma's!" op mijn buik geschreven. Zij waren die dag precies 1 jaar getrouwd. Ik zei dat ik nog een verrassing had voor hun trouwdag. Ben toen gaan staan en heb mijn shirt omhoog getrokken. Eerst zei mijn moeder: "Leuk" (Ze waren toen al 3-voudig oma) en toen viel het kwartje bij haar vrouw... Gillen! Huilen! de hele mik mak!
Bij mijn vader en de ouders van mijn vriend hebben we een schoenendoos gevuld met baby-spulletjes; speentje met "I love oma" en een slabje met "I love opa" etc.

Wil vast weg dromen bij nieuwe ideeën voor de (hopelijk) volgende ronde. Hebben jullie nog nieuwe ideeën?

wij hebben een taart bij de hema laten maken met daarop een plaatje van een baby met de tekst erbij van baby op komst, en onze ouders de doos open laten maken. was erg leuk!

ik ga voor mijn zoontje een shirtje laten maken bij www.rainbowbabies.nl met daarop de tekst : STOER ik word grote broer. en verder zeg ik helemaal niets. kijken hoe snel ze het door hebben.

ik laat bij rainbowbabies.nl een shirtje maken voor mijn zoontje met daarop de tekst.

STOER ik word grote broer,

en verder zeg ik helemaal niets kijken hoe snel ze het door hebben

en voor een meisje zou een leuke tekst voor shirtje kunnen zijn.

geef me een kus , ik word grote zus

of ik geef straks een kusje aan mijn broertje of zusje

het leukste van (net) zwanger zijn... het geheim en bedenken hoe je het kunt onthullen...

- een dvd opnemen en tussendoor een homevideo met de echo en dan afspelen alsof je nog tv zit te kijken als je ouders op visite komen
- laten weten dat je nu eindelijk ook begonnen bent met twitteren en dat iedereen je eerste tweet moet gaan bekijken
- met vriendinnen stappen: bij de barman vragen om melk in een champagneglas. een toost uitbrengen op het moederschap.

ik heb trouwens nog niet de boodschap mogen vertellen, dus ik kan niet inschatten wat de reacties zijn. het idee van de beschilderde buik is wel heel gaaf!

hoi,

als ik zwanger ben van de tweede, laat ik inderdaad een tshirt drukken met daarop de tekst (voorkant) geef mij maar een kus, (achterkant) want ik word grote zus.
wat ik ook zag bij de paffs: een tshirt met daarop (voorkant) straks ben ik niet meer, (achterkant) in mijn eend (afbeelding van een eend) tje, maar dit vond mijn man weer niks ;-(

Terug
Bovenaan