Zwanger!!!! Idee gezocht om tijdens verjaardag te vertellen.

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels zo'n 8 weken zwanger van mijn tweede kindje. Komend weekend wil ik het graag tegen mijn familie vertellen tijdens mijn verjaardag.

Iemand nog een leuk idee? Wil het halverwege de avond vertellen zodat iedereen er dan is. Dus beginnen met 'muisjessoesjes' gaat niet.

Bij mijn eerste kindje hadden we het op een bord geschreven waar Kaas, Worst en Komkommer op lag. Maar misschien heeft één van jullie een leuk ander idee!!

Groetjes
 
ha lilly

ten eerste gefeliciteerd met je tweede zwangerschap
wij hebben een t shirt besteld via simple color met de tekst IK WORD EEN GROTE ZUS er op
en toen naar de oma's laten lopen
was echt super leuk
maar je kan natuurlijk ook iets anders op een t shirt of slap of zo iets laten drukken
is vak binne 5 dagen binnen

succes er mee

gr mama lou
 
toen mijn man jarig was heb ik hem het kleinste maatje rompertje gegeven voor zn verjaardag met "I love Daddy"... mn man zei tegen de familie...Kijk ns wat ik heb gekregen voor mn verjaardag...

Maarja, dat moet je man je eerst zoiets geven natuurlijk ;-)

 
Ik heb ook gewoon een wasmand met bovenop een shirt "ik wordt een grote broer" laten "slingeren" in huis.

Zomaar een maf idee maar kun je geen fopspeentjes van de worstjes maken of zo?
 
Heb ook niet echt ideetjes,
maar op de braderie hier hing een shirtje met
Wat stoer, ik word grote broer ... die van grote zus weet ik niet goed meer.

Wij hebben het aan mn schoonmoeder vertelt met bonbons,
die heb je hier bij de bakker in de vorm van beschuitjes en dan liggen er muisjes boven op.
Daar hebben wij toen blauwe en rose van genomen en dat gegeven.

groetjes mini
(kwam zomaar even kijken en zag je topic, ik zit namelijk in het zwanger worden forum)
 
Mijn zus had haar dochtertje een t-shirtje aangetrokken met op de voorkant: binnenkort ben ik niet meer... en op de achterkant een plaatje van een schattig eendje... echt te cute!

Dat is dus leuk als je al een kindje hebt!
 
Je kan inderdaad chocolaatjes kopen met blauw/witte muisje erop of roze/witte muisjes.
En die dan halverwege de avond rond delen.
Ook kan je champagneglazen vullen met champagne of appelcider ofzo en om de pootjes van de glazen blauwe en roze lintjes doen.
succes en we horen nog wel hoe je het aangepakt hebt!
 
Terug
Bovenaan