Zwanger? Ik geloof er niets van, maar 't voelt wel zo.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Onze dochter is in dec 2007 geboren en nu gaan we voor een tweede kindje. Omdat ik bij mijn vorige zwangerschap vanaf 33 weken een hoge bloeddruk kreeg, heb ik het advies gekregen om een spiraaltje te nemen. Keurig gedaan.
Laatst is die verwijderd, een week daarna was ik ongesteld, vrij lang. We hebben nu een keer seks gehad, maar voel me ergens wel zwanger. Gek hoor,zal wel tussen mijn oren zitten...hihi.
Ben er ook nog niet zo mee bezig, maar toch, het zal maar zo zijn. Ik had, voor mijn eerste zwangerschap een onregelmatige cylcus, met het spiraaltje werd in nooit ongesteld en nu...geen idee. Er zitten nu ca. 32 dagen tussen. Heb ht eigenlijk niet heel precies bijgehouden... erg he?
Nu heb ik nog wel een test in huis, maar is over de datum, dus dit zal wel geen eerlijk beeld geven lijkt me. Wie weet hier iets van? Kan het niet goed vinden in de bijsluiter en ook niet op internet.
Ik moest nu gewoon even m'n verhaal kwijt hoor, misschien komen er nog reacties, zou wel leuk zijn!!
Ik denk dat ik nog maar een dikke week wacht of zo, als mijn ongesteldheid echt uitblijft en ik zo lang kan wachten.

Groeten

Ik zou lekker die oude test er op los laten. En als die neg. is en over een week ben je nog niet ongi, dan kun je altijd nog een nieuwe halen.
Had je een spiraaltje met of zonder hormonen? Misschien moet je dan nu ook eerst je hormonen uit je lijf laten gaan? Ik weet het niet hoor.

Hoi,

Ik wil je niet blij maken, maar herken je verhaal.
Eind okt. m'n spiraal laten verwijderen, daarna ongi en begin dec testte ik positief!
Ook ik had een onregelmatige cyclus voor m'n spiraal en ben tijdens m'n spiraal 2x 1 dag heel licht ongi geweest.
Inmiddels 25 wkn zwanger van m'n 2e kindje.
Je schijnt ook extra vruchtbaar te zijn vlak na het verwijderen van je spiraal.
Dus ik zou ook de test gewoon doen, anders gooi je hem toch ook weg.
Succes!!

gr. Cora

Hoi,

Je zou die test wel kunnen doen maar, met mijn ervaring die test niet 100% vertrouwen.

Ik had zelf namelijk een test gedaan thuis (20-6-2007) en die was positief.
Ik moest van de huisarts wel nog bij hem een test doen die was negatief.
Ik naar huis met een ....... gevoel en thuis gelijk weer getest en weer positief.
De huisarts gebeld en die zei kom nog maar ff terug en neem zelf een test mee.
Ik gedaan hij ook nog een test van een ander merk gedaan en ook die was positief.
Hij snapte er niets van en ging verder kijken wat bleek al zijn testen waren over de datum.

Dus om een lang verhaal kort te maken testen die over de datum zijn, zijn niet 100% betrouwbaar.

Gr   Lique

Ik ben het wel met greet2 eens, gewoon doen die test, als het resultaat niet is wat je verwacht, kan je over een weekje ofzo altijd nog een nieuwe halen! Mijn ervaring is trouwens dat je toch nog wel een test koopt als hij positief is, want je wilt het toch zeker weten!
Nog even een tip van mij, koop de goedkoopste van de kruidvat! Deze zijn makkelijk in gebruik en knoeien ook niet!
Je plast namelijk in een glas of potje en vervolgens doe je met een pipetje een paar druppels op de strip! Dan even wachten en klaar! Deze kosten ook maar iets van 5 euro voor twee, dus dat scheelt ook weer!

Succes in ieder geval en ik hoop dat je goed nieuws krijgt!

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan