zwanger ik weet het niet meer (onzeker)

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik moet morgen een echo laten maken omdat ik niet weet hoe lang ik zwanger ben. ik ben namelijk niet meer ong geweest na de miskraam die ik gehad heb op 9 oktober 2005. Maar nu ben ik donderdag begonnen met bloeden, het was eerst bruin maar nu is het rood. Het is niet zoveel als met een normale menstr. Morgen krijg ik de uitslag of er nog iets zit of niet,ik ga er eigenlijk al vanuit dat er niks meer zit dus dan valt het altijd mee.

hoi,
jeetje meid wa is dat moeilijk!
mischien lijkt het makkelijk ervanuit te gaan dat het mis is maar het valt toch vast nog heel erg tegen als het echt zo blijkt te zijn...
ik hoop voor je dat het toch goed is en ik duim heel erg voor je!

groetjes brenda

Hallo Marie,
Ik hoop dat het allemaal in orde is. Behalve overtijd zijn heb je ook een zwangerschapstest gedaan? Ik begrijp dat je bang bent maar ik wil graag 2 dingen aan je kwijt. Ten eerste ook als je zwanger bent kan je eventueel bloeden. Dat moet je altijd laten controleren maar ik kan je melden dat ik ook gebloedt heb met 14 weken en alles was in orde. 40% v/d vrouwen bloed ergens in de eerste 20 weken van de zwangerschap en brengen gezonde kinderen te wereld. Dan het volgende, stel je hebt een miskraam dat is een teleurstelling en verdrietig maar bedenk dat de natuur een selectie doet die je veel zorgen kan sparen. vaak is een miskraam het gevolg omdat het vruchtje niet gezond is. De natuur is hard maar verstandig. Geef jezelf en je lichaam de tijd. Ik hoor graag de uitslag van je echo.
Sterkte, Vosje

Terug
Bovenaan