zwanger in bad

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb effe een vraagje. Klopt het dat je moet uitkijken met in bad gaan? Ik ben 8,5 weken zwanger en vind het heerlijk om lekker in bad te liggen. Nu las ik ergens dat dit helemaal niet goed is. Weten jullie hier iets over?

groetjes Linda

Volgens mij kan je prima in bad liggen... zo lang het water maar niet kokend heet is ;-)

En zolang je geen ontsluiting hebt.... Maar dat duurt nog heeel lang....

Zolang je geen gebroken vliezen hebt geeft dat helemaal niets hoor! Met gebroken vliezen mag dat niet meer omdat je dan een "open verbinding" hebt met je baarmeoder en er dan kans op infectie is.
Dus geniet van je bad zou ik zeggen!

Zolang je geen gebroken vliezen hebt geeft dat helemaal niets hoor! Met gebroken vliezen mag dat niet meer omdat je dan een "open verbinding" hebt met je baarmeoder en er dan kans op infectie is.

Idd niet te heet water nemen, ik denk dat je doelt op het feit dat sauna ook afgeraden wordt in de eerste termijn, aangezien grote temperatuurschommelen niet zo goed zijn voor je kindje..
Maarja sauna is wel een tikkeltje warmer natuurlijk...

je kan idd gewoon in bad gaan hoor :D
ik lig ook elke avond in bad. heeerlijk gewoon.
vooral als jke verder bent in je zwangerschap haha.

bij mn dochtertje ben ik bevallen in het kraamhotel (rotterdam zuid) en daar mocht ik gewoon in bad.
had er nog nooit van gehoord dat je niet in bad mocht, en hun hebben ook niks gezegd!
heb letterlijk totaan mn bevalling in bad gelegen.
je hebt toch ook water bevallingen? dan lig je toch ook met ontsluiting enz in water.
in bad voel je veel minder pijn ;P dus ik was er heel erg blij mee.

liefs, do

Terug
Bovenaan