Zwanger in de caravan?

Hallo allemaal,

De vakanties staan voor de deur en ook wij hebben met een aantal weken 3 weekjes vrij. Nu willen we graag nog even 2 weken ertussenuit. Ik ben dan 18/19 weken zwanger. Ik wil wel in de caravan, zie daar niet zo'n probleem in. Maar mijn man ziet het niet zitten dat ik met mijn 'dikke buik' in een kleine caravan ga liggen. Zijn er dames die ervaring hebben hiermee?

Groetjes Bregtsje

Hoi,

het lijkt mij dat je met 18/19 weken makkelijk met een caravan op vakantie kan! Kamperen op een luchtbedje lijkt me minder, maar denk dat het in de caravan prima te doen moet zijn!

Fijne vakantie!

Hoi,

In een caravan lijkt me dat prima, dan heb je een gewoon bed.
Wij gaan straks zelfs nog camperen met onze kinderen in een tent, zal dan 29 weken onderweg zijn, maar zelfs dat zie ik nog wel zitten. Voor iedereen is dat natuurlijk anders, maar een caravan is best te doen lijkt me!

Fijne vakantie

Ik vind het wel een grappig berichtje, ik ben vorig jaar met 37 weken nog met de caravan op vakantie geweest!! Ging prima hoor!
Het enige was dat ik het douchen in de kleine douchehokjes met mn mega buik wel lastig vond, heb uiteindelijk de invaliden douche gebruikt ;)

Liefs Jen

hallo dames,
ik heb met 20 weken nog lekker een heel weekend op een luchtbed in een voor het lekker wel overdag te warme en s'nachts veel te koude tent geslapen! en wil heel graag als ik 30 weken zwanger ben naar een soort festivalletje waar in ieder jaar met vrienden heen ga en ook hier moet ik in een tent slapen, hier twijvel ik nog wel over of dit echt een goeie zet gaat worden wat denken jullie?

groetje

30 weken

Hallo,
Ik kom ook net terug van vakantie, erg warm weer gehad en soms een beetje in de rug maar dat kwam door die harde kussens, ik heb altijd last van mijn rug als ik niet in mijn eigen bedje lig.
Ik ben nu trouwens 20 weken zwanger en verder ging het prrrrrrima!

@sweetygirl..

Ik kan me niet voorstellen dat je zin hebt om met 30 weken op een luchtbed te gaan liggen..
Ik kan al tijden niet eens meer gewoon op knieen gaan liggen, laat staan plat te komen op een luchtbed.. Past de slaapzak nog wel comfortabel om je heen, dat je nog bewegingsvrijheid hebt???

Hoi sweetygirl, ik ben vorig jaar met 26 weken nog naar pinkpop geweest, maar heb niet gecampeerd. Ben bij mensen gaan logeren, kan me voorstellen dat je niet meer comfortabel ligt op zo'n festival terrein met 30 weken, je moet je dan letterlijk uit de tent laten takelen, ik kwam met 30 weken niet meer zelfstandig van de grond ;)

Maar als jij je goed voelt moet je het doen!! welk festival ga je?? Ik ben dit jaar weer op lowlands te vinden ;)

Liefs Jen

Terug
Bovenaan