ZWANGER IN DE RUSTPERIODE NA 4 MISLUKTE IUI'S !!!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik dan, terug van weg geweest. Inmiddels is het twee maanden geleden dat we de uitslag kregen van onze 4de weer mislukte IUI. Daarna namen we het besluit om eventjes te stoppen om tot rust te komen. En dat heeft ons heel erg goed gedaan !
En toen kwam vrijdag 29 aug.....de dag dat ik ongesteld moest worden.
Al een paar dagen merkte ik kleine ietwat andere dingen, maar ik dufde er niet op te hopen en dacht dat het weer inbeelding was.
Totdat ik vrijdagmorgen voordat ik naar de kapper ging een zwaar gevoel in mijn buik voelde, net een baksteen en ik was al twee dagen ietsipietsi misselijk geweest zo heeeel af en toe.
Mmmmm......vreemd......mijn riem kon het niet zijn die  in mijn buik zat drukken want ik ben mooi wat afgevallen en bleef maar op dat gewicht....terwijl ik normaal als ik ongesteld moet worden wel zeker een kilo bij kom.
Toch maar ff stiekem een testje doen.
En daar stond ik dan op de badkamer te wachten...............na 1 minuur verscheen daar een tweede streep !!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik wist niet wat me overkwam en belande meteen in een roes.
Rennen, want ik moest naar de kapper.
Meteen maar bij het kruidvat een test gekocht. Thuis meteen twee testen gedaan.......weer positief. Jee zeg zou het dan echt ?
Hup naar het winkelcentrum om iets leuks te kopen om mijn man mee te verassen als hij thuis komt van zijn werk en daar een test gekocht die aangeeft zwanger/niet zwanger.......en ja hoor....................ZWANGER !!!!!!
MEIDEN IK BEN ECHT ZWANGER !!!!!!!!!!
Toen mijn man thuis kwam stond er een cd op met liedjes uit muziekdoojes en in de kamer hing een rompertje met een roze en blauwe ballon en een boek; de zwangerschap van week tot week.
Daar stond hij dan met twee brooden in zijn hand.
Ik zei: dag papa en hij stond met tranen in zijn ogen en vroeg: is het echt waar ?
Daarna vlogen we elkaar in de armen en rolde de tranen.
Hij belande voorts in de roes.
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten om het te vieren.

We kunnen het niet bevatten en geloven ! In de rustperiode is het ons dat toch mooi zelf gelukt !
Komende week ga ik ff naar het ziekenhuis bellen om dit goeie nieuws door te geven en te kijken hoe en wat verder. Ik ben als het moment daar is dat we een echo hebben en waar dan hopelijk alles goed op is......de angst dat het nu mis gaat is er wel moet ik eerlijk zeggen.
Ik merk nog helemaal niks aan mijn (.)(.), maar wel heb ik een zwaar gevoel in mijn buik en met vlaagjes ben ik misselijk en moet ik eventjes was eten. En ik heb minder eetlust. Ik ben dus nog wat onzeker omdat ik niet echt veel klachten heb.....volgens het boek en internet hoeft dat niet en kan het ook pas vanaf week 6 komen, maar ja.........de angst dat het mis gaat......

Duimen jullie wel dat het goed blijft gaan.........

Tot snel weer......maar wel van korte duur want daarna ben ik lekker twee weekjes weg.

Dikke kus, Sylvia

Bedankt voor jullie berichtjes ! Erg leuk !
Voor alle meiden die graag zwanger willen worden: ik duim onwijs hard voor jullie.
Ik weet maar al te goed hoe het is en voelt allemaal.
Men zegt het zo vaak dat het ineens wel lukt in een rustperiode. Ik dacht dat ik dit nooit aan ons was besteed. Moet zeggen dat we wel er vanalles aan hebben gedaan, maar ja of dat heeft geholpen, daar kom je nooit achter.
Zo heb ik folium gepakt met oa vit B in. En mijn man slikt mannenvit-tabletten, visolie, lycopeen en een poedertje dat beweert het zaadaantal en snelheid te verhogen. Tja op een gegeven momente doe je er echt alles aan.

Wel ben ik onzeker omdat ik niet echt veel klachten heb. Ik merk 0,0 niks aan mijn borsten. Ben wel heeeeel erg moe, af en toe misselijk, weinig eetlust en krijg niet veel op en een zwaar gevoel in mijn buik rondom mijn navel.
Mijn gewicht blijft mooi laag maar mijn buik lijkt wel alsof ik 1-2 kilo dikker ben ! Kan mijn buik ook wat moeilijker inhouden.

Morgen ga ik bloed laten prikken in het ziekenhuis; morgen of woensdag krijg ik dan de uitslag. Het bloed is het betrouwbaarste en aan de hand daarvan wordt bepaald wanneer ik de echo krijg. Het voordeel van de medische molen is dat ik met week 7-8 al een echo mag.
Ze waren trouwens wel heel erg blij dat het ons zelf is gelukt in de rustperiode.

Ik ben blij als we mogen gaan voor de echo ! En nog blijer als die goed is !

Groetjes, Sylvia

Hoi Sylvia,

Wat een fantastisch nieuws zeg! Je hoort het inderdaad wel vaker dat stellen in een rustperiode zwanger worden. Het is voor je zelf alleen zo moeilijk te geloven he als je er al zo lang mee bezig bent! Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Groetjes toitoi

Ha Sylvia,

Ken je mij nog van het zwanger worden forum?
Ik kom toevallig weer eens langs op deze site en las je mailtje.
Proficiat meid.
Echt ik las het en was er zo blij mee.
Ik dacht ik moet je echt een mailtje sturen.
Geniet er allemaal maar goed van, want het is zo snel voorbij.
Ik ben zelf nu bijna 7 maanden zwanger en het nog als gisteren dat ik die positieve test had.
Geniet er echt van.
Echt nogmaals super.
Hartelijk gefeliciteerd.

groetjes gizzymo (kelly)

Hey Gizzymo,

Ja zeker weet ik nog wie je bent ! Wat leuk zeg !!!
Jee al 7 maanden....kan het me nog zo goed herinneren; wat is de tijd gevlogen !!

Ga nu twee weken met vakans: misschien spreken we elkaar daarna nog ?!

Gr. Sylvia

GEFELICITEERD!!!!!!!! SUPER GOED NIEUWS!!!!!!        

O wat is dat leuk nieuws en dat in de rust periode zeg....
zo zie je maar ....dit geeft hoop.....
Geniet van je misselijkheid het is voor een goed doel zullen we maar zeggen....

Natuurlijk DUIMEN   we voor jullie!!!

groetjes angelica

Terug
Bovenaan