Zwanger in Utrecht

<p>Hallo Dames, </p><p>Ik ben nu 12 weken zwanger, uitgerekend in oktober 2018. Gelukkig gaat zover alles heel goed. Gisteren echo gehad, hartje klopte :)</p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap en helaas geen vriendinnen die eerder in Utrecht zwanger zijn geweest. Ik vond het zo lastig om een goede VK te vinden en nu moeten we aan de slag met kraamzorg zoeken.</p><p>Zijn er toevallig dames hier uit Utrecht die ervaring willen delen?</p><p>Groetjes, </p><p>Viola</p>

Hoi ik woon ook in Utrecht en ben 29 weken zwanger. Weet niet precies welk deel je woont. Want dit is ook afhankelijk voor je verloskundige en kraamzorg.
Ik heb ervoor gekozen om een zzp-er als kraamzorg te nemen. Hele leuke spontane meid.
Groetjes Marieke 

Hoi ik woon ook in Utrecht en ben 29 weken zwanger. Weet niet precies welk deel je woont. Want dit is ook afhankelijk voor je verloskundige en kraamzorg.
Ik heb ervoor gekozen om een zzp-er als kraamzorg te nemen. Hele leuke spontane meid.
Groetjes Marieke 

Hallo Marieke, 
Dank voor je antwoord! Ik woon zelf in Lunetten. Ik heb nu paar goede berichten gehoord over Zin kraamzorg. Ik denk dat ik met ze een kennismaking gesprek ga aanvragen.
Groetjes,
Viola

Hallo Marieke, 
Dank voor je antwoord! Ik woon zelf in Lunetten. Ik heb nu paar goede berichten gehoord over Zin kraamzorg. Ik denk dat ik met ze een kennismaking gesprek ga aanvragen.
Groetjes,
Viola

Terug
Bovenaan