zwanger ja/nee?

Hoi,

5 mei was de laatste dag van mijn menstruatie. maar op die dag heb ik het ook onveilig gedaan... had dus de 26 mei ongesteld moeten worden... maar ben nog steeds niet ongesteld. Ik mag de pil niet nemen en ben wel vaker overtijd omdat ik al 2 jaar een eetstoornis heb. maar is er kans dat ik zwanger ben of niet.

liefs suzanne
 
Die kans bestaat natuurlijk.
Test het en je weet het zeker.
Hoewel het natuurlijk ook te maken kan hebben met je eetstoornis, dit wil de hormoonhuishouding nog wel eens in de war brengen.
Moniek
 
waarom verklooi je je tijd en zit je misschien in de zenuwen of je zwanger bent ja of nee en stel je hier je vraag???
Je had ondertussen al 10 kunnen weten of je zwanger bent
Ga een test halen!!!!
 
Er zit toch wel een kans in dat je zwanger bent. Ga gewoon even een test halen en een paar minuutjes later weet je al of je zwanger bent.
En anoniem, ik vind wel dat je een beetje taktvoller kunt zijn hoor.
 
ik vindt ook niet dat je hier tactvol op kunt reageren!!!!
je bent gewoon dom geweest om onveilig te vrijen (denk in vervolg ns beter na!)
en je had ook al lang kunnen testen, of de dag na je sex een morningafterpil kunnen gaan halen ofzo. toen wist je toch ook dat je onveilig hebt gevreeen?
en daarbij komt ook nog ns: je hebt een eetstoornis, dus is het hoogst onverantwoord om zwanger te zijn; denk eens aan de gevolgen voor jouw en je kind. ik moet nu al veeeel meer eten om niet van mijn graat te vallen, het kind zuigt je letterlijk leeg. en dat wil jij met een eetstoornis klaar krijgen.
DENK EENS NA!
 
Terug
Bovenaan